Nagellak voor jongen.

  • 20 August 2017
  • 17 reacties
  • 911 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeyy Ik ben een jongen (13) En ik draag graag nagellak alleen ik doe t niet zo vaak want ik wil niet dat me famillie en vrienden het zien.
Ik Heb ook best lange nagels voor een jongen.
Soms draag ik ook Make-Up
Hebben jullie tips voor mij
En wat is een goede kleur?
Ik vind zelf Rood en DonkerBlauw Mooi.
Hopelijk kunnen jullie me helpen

17 reacties

Misschien kun je hun reactie testen door een beetje nagellak te gebruiken.
Als ze het accepteren dan kun je het vaker gaan dragen zonder je zorgen er over te maken.

Qua kleuren denk ik dat je beter de kleuren kunt gebruiken die je al noemde, het zijn natuurlijk jouw nagels.

Ik heb het al een x geprobeerd Alleen ze vonden het niet zo leuk ofz
Hoi!

Je kunt i.p.v. alleen rode nagels een patroon maken, zoals je ring-, middel-, en wijsvinger in het rood en je duim en pink in het donkerblauw.

Als je niet wilt dat iedereen het meteen ziet, kun je beginnen met je tenen te lakken, dat is minder duidelijk, hoewel ik vind dat jij gewoon moet kunnen doen wat jij zelf fijn en mooi vindt.

In de winkel heb je ook van die glitter of transparante nagellak, transparante nagellak is om je nagellak te beschermen en langer mee te doen gaan.

Op internet staan allerlei DIY's voor welke creatieve dingen jij met je nagels kunt doen.

Groetjes
x
Hoihoi,

Ik zou lekker doen wat jij graag wilt en je niks proberen aan te trekken van je omgeving. Als jij het vaker draagt, wennen ze vanzelf wel.

Misschien kun je de nagellak op je kleding afstemmen?

Gr. Pin
Dankje voor de reacties zal ze allemaal proberen.
Wat een goede tipsssss!

Als je het je ouders wil vertellen zou ik subtiel ermee beginnen dan verwerken ze het sneller en komt het niet zo als een schrok.

xX Maii
@Maii
Okee
Mijn ouder vonden het niet heel leuk dat ik nagellak op had gedaan.
Misschien is het niet het beste om tegen je ouders te zeggen, maar als niemand er problemen mee heeft dat je moeder nagellak draagt
(ze hoeft het niet te dragen, maar niemand zou er volgens mij moeite mee hebben) , waarom zou jij het dan niet mogen dragen?
Omdat je een jongen bent?
Niemand bepaalt of je wel of geen dingen doen die "typisch" zijn voor het ene geschlacht.
Daarnaast droegen mannen vroeger hakken en was blauw een kleur voor meisjes en roze de kleur voor jongens.
Ik vraag me af Of er ook mensen zijn die dit ook hebben (of je van makeup/nagellak) houd
Laat het me weten
Wat irritant dat je ouders het niet echt leuk vonden! Hoe lieten ze dit merken?
Er zijn sowieso mensen die dit ook hebben! Ken je Tijn nog van Serious Request? Hij kreeg het hele land aan de nagellak. Dan weliswaar met een andere reden, maar alsnog. Ook hij is (naja was) een jongen.

Gr. Pin
Hi QuintenH,

ik ken wel een paar jongens die ook makeup gebruiken. Eentje doet best opvallende dingen ook met oogschaduw in kleurtjes en zijn nagels. Die andere doet het meer als huidverzorging, met maskertjes en creme op zijn gezicht en ook wenkbrauwen sommige haartjes epileren.

Zelf doe ik alleen maar huid goed schoonmaken en beetje creme af en toe, verder niks.

Mijn zus vindt het wel leuk om aan mij en mijn broertje te prutsen en soms laat ik haar maar doen en dan doet ze mijn nagels vijlen (zelf knip ik gewoon, maar ze zegt dat vijlen beter is) en dan die randjes van je nagels terugduwen (weet niet hoe dat heet) en wenkbrauwen beetje epileren dat ze on fleek zijn en laatst hadden we samen een maskertje. Vond het wel lachen, maar voor mezelf te veel gedoe, om het te doen, maar ok. Voelde wel zacht als babyhuidje daarna.

Dus, ik vind het niet raar ofzo en soms wel mooi als het goed gedaan is, maar ik hou niet zo van te opvallend, maar die jongen die we kennen met die opvallende makeup is echt heel leuk en we kunnen wel altijd met hem lachen, dus ja, maakt ons uiteindelijk niet uit hoe ie er uitziet, hij is gewoon onze vriend.

Ik zag een keertje een leuke opmaak tutorial op yt van een paar jongens (ik ken ze niet en weet verder niks van ze behalve deze video), zie https://www.youtube.com/watch?v=6Wg2d1KFmAo
Ik vind het de beste makeup video ever, ik moet altijd als ik m zie zo om die jongens lachen en vooral om die rechtse. Hij is zo leuk, like my dreamboy.

groetjes,
M&M's
Haha dankjewel voor je reactie 🙂
Ik vraag me af Of er ook mensen zijn die dit ook hebben (of je van makeup/nagellak) houd
Laat het me weten

ik heb dit ook alleen ik vind het niet nodig om tegen iemand te zeggen maar als niemand thuis is doe ik een jurk en hakken aan en ik maak mezelf helemaal op

en ik wil graag is hoge naaldhakken en eyeliner en rode lipstick proberen dat is me nog niet gelukt
Ik heb precies het zelfde 🙂
Ik hou superveel van nagellak. Ik lak bijna altijd mijn teennagels met topcoat en die glans is echt super super mooi. Alle jongens mogen hun nagels lakken.
Badge

Hoi @QuintenH 

Ik heb nu precies dit wat jij schreef, en ik wil ook heel graag een keer make up op doen, dat lijkt me echt leuk .

Ik heb stiekem een vraagje voor jou hihi: aangezien het 3jaar geleden is dat jij deze tropic aan maakte. Heb ik de vraag hoe jij er nu mee om gaat?

(Ik ben trouwens een jongen van 14, die gay, bi of queer is ik weet het nog niet precies)

 

 

 

Reageer