Naaktslapen

  • 5 September 2016
  • 18 reacties
  • 1293 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Slapen jullie naakt? En dan alleen in de zomer ofzo? En als je niet naakt slaapt wat doe je dan aan?

18 reacties

Nee, ik slaap altijd met mijn pyjama aan:) het liefst lange broek en lange mouwen, ben er gewoon aan gehecht, haha
Ik trek een pyjama broek aan en een t-shirt ( en ondergoed..... )
Ik alleen in hemd en ondergoed ik heb het vrij snel heet vandaar maar in de winter doe ik wel een pyama aan
Ik draag meestal een pyama, soms in een onderbroek en hemd als het vet warm is
Ik draag mn onder broek verder niks
Nee, ik slaap altijd met mijn pyjama aan:) het liefst lange broek en lange mouwen, ben er gewoon aan gehecht, haha
Ja dit dus en anders slaap ik gewoon met mn pyjama op mn deken (dus niet onder)
Heii

Ik slaap alleen naakt als het echt heel erg warm is, net zoals de afgelopen dagen.(gebeurt eigenlijk bijna nooit) Ik lig dan wel altijd onder de deken haha. Als ik niet naakt slaap, dan draag ik een kort broekje met een hemdje/t-shirt of een trainingsbroek met hemdje/t-shirt/truitje.
Ik slaap bijna altijd alleen in een onderbroek, dit vind ik het fijnst, aangezien ik veel beweeg 's nachts. Als het echt te koud is dan heb ik zo'n veel te groot shirt aan. Ik vind het niet fijn om met een broek(je) aan te slapen.
Zodra het echt heet is wel ja
ik alleen in men onderbroek
Heerlijk om naakt te slapen maar in de winter te koud in zomer die ik het wel vaak ik ben nu 14 zit in pubertijd en heb welleens dat mijn penis vocht afgeeft
ja, kun je makkelijker aftrekken 😉
Badge
Ja vaak in mijn onderbroek met soms een shirt aan, maar soms helemaal niets aan. Als ik ergens ga logeren trek ik een pyjama aan
Slapen jullie naakt? En dan alleen in de zomer ofzo? En als je niet naakt slaapt wat doe je dan aan?
ja meestal wel eigenlijk 🙂 klinkt best raar maarja

ik ben een jongen van 14

In pyjama, maar als het te heet is dan in mijn slip en hemd

Reputatie 7
Badge +5

Ik slaap het hele jaar in m’n blootje sinds ik mij kan herinneren 

Badge

Slapen jullie naakt? En dan alleen in de zomer ofzo? En als je niet naakt slaapt wat doe je dan aan?

Ik slaap naakt ja maar niet altijd

Reputatie 5
Badge +3

nee nooit. slaap altijd met een pyama aan. als het heel warm is wil ik wel een keertje zonder pyama of zelfs naakt. maar nog niet gedaan

Reageer