Vraag

naaktfoto's gestuurd, nu heb ik spijt

  • 30 October 2022
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

Badge

Hee ik ben een tijdje geleden toegevoegd door een jongen van snapchat (hij woont ook bij mij in de buurt ) we hebben een tijdje gepraat en geflirt en op een gegeven moment werden we best wel geil en hebben we naaktfoto's en filmpjes gestuurd…

Vandaag was ik op de verjaardag van een vriendin en zij zei dat ze hem kende omdat hij bij haar op school zat en dat hij een vriendin heeft!! Dat wist ik niet en ik voel me nu super schuldig 

Ik heb ook heel veel spijt omdat ik niet weet of die het stiekem heeft gescreend of doorverteld ik wil er ook heel graag over praten met een vriendin maar ik wil niet dat ze me raar vind wat moet ik nu?

 

Alvast bedankt


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ja geen iedee.

Ik maak naakt foto's zonder me gezicht er op.

Ik zorg ook altijd dat er geen persoonlijke dine op de foto staan.

Ma ja als je geil bent vergeet je dat dat snap ik ook.

En je weet als je foto's stuurt dat ze door gestuurd kunnen  worden  . 

Heb je je gezicht dan er ook opstaan?

En waar heb je dan foto's van gemaakt ?

En staat er iets op dat echt na jou lijd ?

 

Badge

Heey 

Ik heb geen foto's met m'n gezicht er op gemaakt en je zag ook niets van mijn kamer ofzo 

We hebben wel echt bijna alles aan elkaar laten zien hij dus ook 

We zijn nu wel goede vrienden geworden en hij heeft het uit gemaakt met zijn vriendin nu heeft hij weer een nieuwe

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, je hoeft je niet schuldig te voelen. Hij heeft je nooit verteld dat hij een vriendin had, dus het is niet jouw schuld. Maar ik ben wel trots op je dat je geen herkenbare dingen op die foto's zet!!!

Groetjes

Reageer