naakt zwemmen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hebben jullie wel is naakt gezwommen?

 

Een paar weken terug kwam ik op het idee om dit is voor de gein te doen. Het was die dag erg warm. Vlakbij mijn woonplaats ligt een groot natuurgebied met een strand en allemaal verstopte steigertjes. Dus ik wist al waar ik het zou gaan doen. Ik besloot dus om het in de avond te doen aangezien er onweer opkomst was en het dus rustig zou zijn daar (het onweer was pas heel laat op de avond dus het was gewoon veilig) Dus ik ben daar naar toe gefietst. Heb een verstopt steigertje gevonden en ben toen dus naakt gaan zwemmen. Het was erg fijn vooral met de wind die ik voelde. Geeft gewoon een vrij gevoel. Heb achteraf ook nog lekker gerukt. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit wel is hebben gedaan.


27 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ik ben nu weer op het plekje en ga zo weer zwemmen.. het is nu vrij rustig en er zijn ook niet veel te oude mensen. ik ga het gewoon vaker proberen en dan wen ik er vanzelf aan.

@Aubien net voordat ik wegging heb ik dit even gedaan, dankjewel :)

Graag gedaan, als nog wat wil weten hoor ik het wel👍

Reputatie 3
Badge +1

al eens gedaan ja ☺️

Reputatie 4
Badge +3

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ik ben nu weer op het plekje en ga zo weer zwemmen.. het is nu vrij rustig en er zijn ook niet veel te oude mensen. ik ga het gewoon vaker proberen en dan wen ik er vanzelf aan.

@Aubien net voordat ik wegging heb ik dit even gedaan, dankjewel :)

Reputatie 7
Badge +5

Als je (bang) bent om daar een stijve te krijgen kun je je ook vlak voor je gaat je even aftrekken dan is misschien de kans minder dat je een stijve krijgt

Reputatie 3
Badge +1

hoi @DutchFlag ,

 

wordt je dan niet geil of krijg je geen stijve?

 

voor mij is naakt zwemmen gewoon zwemmen en is het niet iets seksueels. Soms stoeien we wel en dan kun je elkaar wel eens per ongeluk aanraken en als ik dan merkt dat ie (een beetje) stijf wordt bij mezelf of diegene waar je mee aan het stoeien bent,  dan laten we elkaar even los, desnoods zwem je ff 10 meter ofzo en dan wordt ie wel snel normaal en gaan we daarna weer gewoon verder.

Mocht je een stijve krijgen dan hoef je je niet te schamen, want het kan iedereen overkomen. Ga dan gewoon ff in het water dat niet iedereen het ziet, da's voor jou en iedereen in jouw buurt fijner, denk ik.

Als je het hebt als je op je rug op je handdoek ligt, dan kun je op je buik gaan liggen en natuurlijk kun je ook gwn je handdoek omslaan

 

ik denk dat als ik samen zal naaktzwemmen met iemand dat dat dan bij mij zal gebeuren

 

ja, het kan altijd gebeuren en dan kun je doen wat ik hierboven schreef. Ik denk dat de meeste jongens denken dat ze gelijk een stijve krijgen, maar in het echt valt het vast heel erg mee. Als het gebeurt als je alleen samen met een goede vriend bent zou ik me helemaal niet druk maken…...dan ziet ie jouw of jij zijn stijve…..goede vrienden kunnen dat wel hebben van elkaar, ook al voelt het misschien ongemakkelijk…...maak er gewoon een grapje over en lach er samen om

Om alvast te wennen aan bloot lopen kun je op een plek waar echt niemand is en echt niemand je gaat zien, je jezelf uitkleden en een handdoek omslaan (rond je middel) en dan een stukje lopen en de handdoek aan de voorkant los doen (wel de handdoek beet houden dat ie rond je billen blijft zitten) terwijl je loopt. Je kunt de handdoek elk moment weer dichtknopen en je weet dan ook zeker dat niemand je van achter bloot kan zien, omdat je de handdoek om hebt, open of dicht

 

edit: weet je misschien hoe ik iemand (leeftijdgenoot) kan vinden om mee samen te zwemmen?

als je iemand kent irl waarvan je weet dat ie soms gaat naaktzwemmen dan zou je die kunnen vragen of je een keertje mee mag. Ik heb dat ook wel mee gemaakt en dan neem ik zo'n jongen een keertje mee. Meestal dat we met zijn 2-en zijn, want met de hele groep durven ze dan meestal nog niet.

Je kunt natuurlijk ook met een vriend gaan die ook nieuwsgierig is en het wil proberen

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 4
Badge +3

@Anoniempjeeeeeee1238 

thanks!

Als het een keer stiekem wilt doen zou ik ook wat tips van mij overnemen die ik in het begin al noemde. Ga afgelegen in dus een natuurgebied bijvoorbeeld. En hou rekening met de weersomstandigheden en de tijd van de dag. Doe het niet midden op de dag en als het bijvoorbeeld 30 graden is want dan loop je wel het meeste risico om gezien te worden. Doe het laat op de avond bijvoorbeeld. 

Reputatie 4
Badge +3

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer oh oke, dus eigenlijk overal waar je het een beetje kan doen haha.

maar wordt je dan niet geil of krijg je geen stijve? ik denk dat als ik samen zal naaktzwemmen met iemand dat dat dan bij mij zal gebeuren

edit: weet je misschien hoe ik iemand (leeftijdgenoot) kan vinden om mee samen te zwemmen?

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @DutchFlag ,

bij het naaktstrand sws en thuis of bij vrienden in het zwembad (ligt er aan wie er dan allemaal bij zijn) en verder ook wel op plekken waar het officieel niet mag, maar als er niet echt vreemden bij zijn of dat ze het toch niet kunnen zien omdat het dan donker is ofzo. In de buurt is een grote kreek/meertje bij een camping en daar ga ik soms met vrienden en m'n broers wel eens skinny dippen in het donker of overdag maar dan ver van de camping dat je echt een verrekijker nodig hebt om ons te zien. Ik ben nu op vakantie in Frankrijk en het naaktstrandje hier is best klein, dus ga daar niet zo vaak. Bij ons huisje zonnen we vaak wel bloot, want er is een afgesloten tuin bij en ik ga met Franse jongens ook wel eens ergens bij een stroompje/plas in ons blootje. Voelt beter als met kleren aan en je wordt helemaal mooi bruin 😉

Is wel leuk en verder bijna nooit iemand te zien. We willen hier geen gedoe met de politie.

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 4
Badge +3

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer zwem je naakt in een openbare "ruimte" of gewoon ergens random?

Reputatie 4
Badge +3

hoi @DutchFlag ,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer als eerst, nice username haha

 

haha thnx, alle namen die ik wilde werkten niet en toen keek ik naar beneden en ja ... 😄 drm dus

 

….Ik ben het ook niet echt gewend om vaak naakt te zijn, daarom ben ik dus ook een soort van bang.

 

snap ik wel, als ik nieuwe 'naaktzwem’ vrienden meeneem, hebben die dat ook wel een beetje. Vind ik wel schattig, lopen ze zo met hun hand ervoor en dan zeg ik ‘goed zo, dan kunnen ze je kontje beter zien’ en dan zie ik ze kijken en denken of ze dan één hand voor en eentje achter moeten doen, nice

Probeer gewoon te lopen alsof je het altijd al doet, dat valt het minste op. Je hoeft niet bang te zijn en je nergens voor te schamen, wees trots op je lichaam. Niet teveel over nadenken, just do it

 

Maar ik ga toch de tip die je gaf uitproberen en hopelijk niet te suspicious lijken als andere mensen me zien 'vluchten' haha

komt vast goed, ik zou het wel willen zien 😉 Veel plezier

 

Doei

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

heel eerlijk het zal wel misschien minder beschamend zijn als ik er niet te veel aan denk, en helaas heb ik ook niet echt leeftijdgenoten om mij heen die dit doen

Reputatie 3
Badge +1

hoi @DutchFlag ,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer als eerst, nice username haha

 

haha thnx, alle namen die ik wilde werkten niet en toen keek ik naar beneden en ja ... 😄 drm dus

 

….Ik ben het ook niet echt gewend om vaak naakt te zijn, daarom ben ik dus ook een soort van bang.

 

snap ik wel, als ik nieuwe 'naaktzwem’ vrienden meeneem, hebben die dat ook wel een beetje. Vind ik wel schattig, lopen ze zo met hun hand ervoor en dan zeg ik ‘goed zo, dan kunnen ze je kontje beter zien’ en dan zie ik ze kijken en denken of ze dan één hand voor en eentje achter moeten doen, nice

Probeer gewoon te lopen alsof je het altijd al doet, dat valt het minste op. Je hoeft niet bang te zijn en je nergens voor te schamen, wees trots op je lichaam. Niet teveel over nadenken, just do it

 

Maar ik ga toch de tip die je gaf uitproberen en hopelijk niet te suspicious lijken als andere mensen me zien 'vluchten' haha

komt vast goed, ik zou het wel willen zien 😉 Veel plezier

 

Doei

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 4
Badge +3

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer als eerst, nice username haha, als tweede heb ik het deze keer gedaan bij een klein naaktstrandje bij mij in de buurt. Ik ben het ook niet echt gewend om vaak naakt te zijn, daarom ben ik dus ook een soort van bang. Maar ik ga toch de tip die je gaf uitproberen en hopelijk niet te suspicious lijken als andere mensen me zien 'vluchten' haha.

@Aubien Ik denk beide want het voelde echt lekker en werd stiekem een beetje geil

Reputatie 7
Badge +5

-onnodige quotes verwijderd-

ja sowieso, maar wat doe ik als iemand mij ziet ofzo?

1 wil je het stiekem doen omdat je het geil vind, of

2 wil je het doen omdat je het lekker vind om bloot te zijn?

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @DutchFlag ,

 

 als het op een plek is waar het toegestaan is hoef je je nergens voor te schamen en kun je gewoon vanuit het water weer terug lopen naar je handdoek en daar op gaan liggen. Als je het niet zo fijn vindt dat ze jou bloot zien kun je of in het water blijven, zodat ze niet eens kunnen zien dat je bloot bent of je kunt je handdoek om je heen slaan of je onderbroek aantrekken.

Grappig om elke keer weer te horen of lezen dat andere jongens zich soort van druk maken als iemand anders ze bloot ziet. Ik ga al van kleins af aan naar het naaktstrand en ik zie bijna niet eens meer dat mensen bloot zijn. Ik let er eigenlijk niet eens meer op en geen idee of anderen veel naar mij kijken.

Als je bloot zwemt op een plek waar het niet mag kun je beter ff in het water blijven totdat die ander weer weg is, dan voorkom je de hele discussie…..

Ik zou sws niet bloot gaan zwemmen op een plek waar het niet mag als die plek makkelijk voor iedereen is te bereiken. Je kunt ook van tevoren een 'vluchtplan’ maken, neem kleding mee die je snel aan kunt trekken, zoals t-shirt en trainingsbroek en leg je broek zo neer dat als je uit het water sprint je hem snel aan kunt trekken (voor als je in de verte iemand ziet aankomen) en zet je fiets startklaar als je er echt vandoor moet 😁

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

ja sowieso, maar wat doe ik als iemand mij ziet ofzo?

Reputatie 7
Badge +5

@DutchFlag 
Ja lekker hè, ga je het vaker doen?

Reputatie 4
Badge +3

onnodige quote verwijderd 
ik heb het geprobeerd en het voelt echt zo goed... het voelt ongeveer hetzelfde als naakt slapen

Reputatie 7
Badge +5

ik ga het morgen proberen bij een soort van naaktstrandje in de buurt, ben benieuwd. ik hou je op de hoogte!

👍

Reputatie 4
Badge +3

@Aubien 
ik ga het morgen proberen bij een soort van naaktstrandje in de buurt, ben benieuwd. ik hou je op de hoogte!

Reputatie 4
Badge +3

Geniet er van jongens 

Reputatie 7
Badge +5

Ditchflag het is echt het lekkerste wat er is, ik doe het wel op plekken waar het mag/moet. En thuis natuurlijk, je moet het echt eens proberen natuurlijk wel waar het mag zodat je niet zoiets hebt van als ik maar niet betrapt wordt

Reputatie 4
Badge +3

@Aubien @Emma_2006 hoe voelt het? ik wil het best proberen maar vind het ook nog wel spannend

Reputatie 7
Badge +5

Zovaak als het kan 

Badge

Ik heb het wel al best vaak gedaan. Er is op 20 minuten fietsen van mijn huis een leuke plas water waar ik vaak of alleen of met vrienden ga zwemmen. Het ligt best wel achteraf dus er komt bijna niemand, misschien heel af en toe iemand die de hond uitlaat. Dus eigenlijk zwem ik hier altijd naakt.

Reageer