Naakt op je kamer

  • 27 September 2016
  • 9 reacties
  • 2776 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben als ik alleen op mijn kamer zit ALTIJD naakt is dat raar?
En zijn jullie ook wel eens naakt op je kamer?

9 reacties

Ik weet niet of het raar is. Ik hou mijn kleren dan aan.
Ehm ik weet niet of het raar is maar ik zit nooit naakt op me kamer, lijkt me heel ongemakkelijk al sm vader of iets binnen komt.
Ieder z'n ding. Je hebt ook naturisten stranden ed. Je bent vast niet de enige. Ik prefereer kleding.
Gr. Pin
Hi Tiener Vincent,

Ik ben ook wel eens naakt op mijn slaapkamer, nou ja, onze slaapkamer, want ik slaap er met mijn twinbroertje.

Wij zijn gewend om naar het naaktstrand te gaan, al van kleins af aan en nu nog, dus bloot is gewoon, zeg maar, maar we kleden ons niet zomaar uit in de slaapkamer om bloot te zijn.
We slapen wel bloot en onze badkamer zit tussen onze slaapkamer en die van ons jongere broertje in, dus we lopen ’s morgens bloot uit ons bed wel naar de badkamer en terug.
Het gebeurt dan wel eens dat we even bloot in de kamer zitten na het douchen, even op de computer of telefoon berichtjes checken ofzo.

We doen de badkamerdeuren eigenlijk nooit op slot (je kunt er toch maar alleen in komen vanaf onze slaapkamers) en ’s morgens is ons jongere broertje ook vaak in de badkamer om te douchen voordat we naar school gaan en dan lopen we alle drie bloot. We staan ook wel met zijn allen onder de douche als we weinig tijd hebben.
Ik vind weinig of geen kleren wel lekker, maar kleed me niet zomaar uit in mijn kamer om bloot te zijn, maar als jij dat lekker vindt, is het toch geen probleem.

Oh ja, ik vind het ook geen probleem als er dan iemand anders (broer, zus, mama, papa, vriend) binnen komt, want die hebben ons ook al vaker bloot gezien. Maar meestal kloppen we even bij elkaar op de deur voordat we naar binnen gaan, want soms is dat wel handig toch, bijv. voor als je met jezelf aan het spelen bent.

Groetjes,
M&M’s
Geen idee of het vreemd is, haha. Ik doe het in ieder geval niet want ik ben een koukleum.
ALTIJD naakt vind ik wel raar. Ik zit in de zomer wel eens naakt in mijn kamer. Maar dat is gewoon omdat het dan te warm is om kleding te dragen. In de winter heb ik juist vet veel lagen kleding aan.
Reputatie 2
Badge +9
Er zijn weinig mensen die altijd naakt op hun kamer zitten, maar of dat dan meteen raar is? Ik zit altijd met kleren aan op me kamer. Is dat dan raar? Nee toch? Je moet doen wat jij zelf lekker vind. Wil jij altijd naakt op je kamer zijn, omdat je dat lekker vind? Nou dan doe je dat toch!

En om je vraag te beantwoorden: Nee ik hou liever me kleren aan zowel in me kamer als buiten me kamer.

Gr: Mr.S
Ik zit wel vaak naakt ben altijd vroeg thuis als eerste en dan kleed ik me gelijk uit en ga ik heel veel begeweg omdat ik het geil vind dat me piemel dan ook mee beweegt en dan kan ik me snel aftrekken ik zit soms ook naakt achter me computer met vrienden te Skype die dan niet weten dat Ik naakt ben maar als m’n ouders of me zus thuis kommen trek ik snel al m’n kleren weer aan
Ik zou het wel willen maar mijn ouders vinden het niet prettig bij het mastruberen uiteraard wel maar dat houd ik geheim

Reageer