Naakt door het huis?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik vraag me af hoe het bij jullie zit.

Lopen jullie gewoon naakt door het huis? Of hou je je geslachtsdeel liever jezelf?

29 reacties

Heey,
Waarom zou je naakt door het huis willen lopen ? :O

Dus nee, ik doe dat niet.
Heey,
Waarom zou je naakt door het huis willen lopen ? :O

Dus nee, ik doe dat niet.


als je van badkamer naar je kamer moet bevoorbeeld 
ik doe dan gewoon een handdoek om, heb liever niet dat mensen in huis me naakt zien..
Hey,

Ik doe ook handoek om dan:)
Ik loop gwn lekker naakt BOEIUH
Ik doe dat wel. Niet zomaar natuurlijk, alleen met een reden... Het is toch je famillie?? :)
Ik doe het wel eens als er niemand thuis is en ik vind dt fijn, dus ik vind de reactie van IkSophie maar raar. Er zijn genoeg mensen die dit doen.
ik doe dan gewoon een handdoek om, heb liever niet dat mensen in huis me naakt zien..

is toch meestal aleen familie die ziet 
Ik doe het wel eens als er niemand thuis is en ik vind dt fijn, dus ik vind de reactie van IkSophie maar raar. Er zijn genoeg mensen die dit doen.


Tjaa..
Misschien ben ik gewoon raar? 😉
Ik zou ook niet naakt door het huis gaan hoor haha. Gwn bh en onderbroek mee en dan door naar mn kamer.. ;p
Ik loop gwn lekker naakt BOEIUH

ik ook hoor:D
Tjaa..
Misschien ben ik gewoon raar? ;)


nee dat ben je niet 
Ik loop echt niet naakt door het huis
ik heb ten eerste een stiefbroer van 14 die overbesekst is.
en ten tweede als ik onder de douche van daan kom dan heb ik meestal een stijve
klinkt raar ik weet het
Ik doe ook liever een handdoek om, maar het maakt me niet zo veel uit als me moeder of me zus me naakt ziet ofzo, ik bedoel hun hebben hun lichaam ook ooit zo gezien:$. En voor de rest loop ik best vaak ff naar boven in me bh en onderbroek om een shirtje te pakken ofzo( bij de wasmaschine:p) en daar slaapt me broer maar dat maakt me dan echt niks uit als die me zo ziet. Het is eigenlijk het zelfde als bikini maar dan niet bijpassend ( of wel ;p)

xxx
Ik loop echt niet naakt door het huis
ik heb ten eerste een stiefbroer van 14 die overbesekst is.
en ten tweede als ik onder de douche van daan kom dan heb ik meestal een stijve
klinkt raar ik weet het


 beetje raar is wel 
Ik doe ook liever een handdoek om, maar het maakt me niet zo veel uit als me moeder of me zus me naakt ziet ofzo, ik bedoel hun hebben hun lichaam ook ooit zo gezien:$. En voor de rest loop ik best vaak ff naar boven in me bh en onderbroek om een shirtje te pakken ofzo( bij de wasmaschine:p) en daar slaapt me broer maar dat maakt me dan echt niks uit als die me zo ziet. Het is eigenlijk het zelfde als bikini maar dan niet bijpassend ( of wel ;p)

xxx


ja inderdaat 
als niemand thuis is loop ik in mn ondergoed.
Soms als  ik net uit de douche kom en mn handdoek ligt boven ren ik ff snel naakt naar boven maar voor de rest loop ik niet echt naakt rond:P
Ik loop gewoon naakt van de badkamer naar mijn kamer en ga dan heel droog kleren pakken. 

*Soms zijn de gordijnen open, oops..
Aha, als ik op mezelf woon, met niemand in het huis, lijkt het me wel lekker vrij zijn!

Alsnog, nee ik wil niet dat me familie me zaakje ziet xD.
dat doe ik liever niet ik heb liever kleren aan ik heb anders het gevoel als of ik bekeken word zelfs als er niemand thuis is
Geen probleemen mee. Het word alleen genant als mijn buurmeisje langsloopt.
Ik loop wel gewoon bloot hoor.
Iedereen hier heeft elkaar weleens naakt en zelfs stijf gezien.
Dus waarom niet?
Ik loop gwn altijd in sweatpants enzo maar mijn moeder is een nudist en wil als het warm
is wel is helemaal naakt rond gaan lopen en dat is gwn kots en wil ik ábsoluut niet zien
hoe warm het ook is altijd op zn minst een tshirtje en een korte broek
Ik doe dat echt niet !

Zelfs m'n zussen ziet niet meer dan m'n onderbroek en bh...

Xxx gaafmeisje
Alleen onderbroek wat ik moet nog snel kunnen vertrekken naar werk. Dus dat is wat optimaler voor mij

Reageer