Naakt/bloot vragenlijst meisjes

  • 19 July 2018
  • 42 reacties
  • 22977 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)?

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen?

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen?

42 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Mn moeder

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Mn moeder en zus

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee lijkt me wel fijn om naar naaktstrand te gaan

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
Nee wil wel maar mn ouders niet
7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Nee ja dat lijkt me echt heel chil

 

Badge

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)?  Me bf en paar vriendinnen

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?   Me bf 

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?ja

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee , mss 

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? , Nee , nee 

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Ja

 

Badge

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)?  Mams, zusje, vriendin, Voetbalteam

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Mams, zusje, Voetbalteam

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja, mams, zusje en het hele voetbalteam 

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Nee

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee, misschien ooit 

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee, misschien ooit 

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Nee, Nee 

Reputatie 4
Badge +3

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)?  Familie, vriendinnen, vriendjes, voetbalteam, klas

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Familie, vriendinnen, vriendjes, voetbalteam, klas

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Familie, vriendinnen, vriendjes, voetbalteam, klas

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? ech wel

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee, maar wil wel doen ooit

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee, maar ga het wel doen

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? ja

Reputatie 1
Badge


1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Vriend en me mama 

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Vriend 

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee en nee

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee en nee

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Nee en nee

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Moeder, Vriendinnen, mijn exen

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Mijn exen en een paar van mijn Bff's
3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja, best wel vaak

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja, paar keer seks gehad

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Ja, ik heb op mijn buik gelegen om een bikini streep te voorkomen

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Ja

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Ja, in Center Parcs

 

@rox  hoe komt het dat je klas je heeft gezien?

 

Reputatie 4
Badge +1

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)?
De meiden uit het handbalteam.
2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Zelfde als hierboven.
3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Zelfde als hierboven. Als het ook foto's en video's zijn, dan veel meer.
4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Niet in het echt.
5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
Nee, ik zou het denk ik wel proberen als ik er ook echt uitzie als een vrouw.
6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
Nee, ik heb het weleens gezien, er waren alleen bejaarden. Ik weet niet of ik het wil proberen, als er iemand meegaat dan wel.
7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen?

Nee, ik denk wel dat ik dat ooit wil doen, maar nu nog niet.

Reputatie 4
Badge +3

@rox  hoe komt het dat je klas je heeft gezien?

 


 was een weddenschap na sportdag. of ik dat durfde.  ja dus ;-)

Reputatie 2
Badge +1

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Bestayy

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Bestayy

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja me bestayy

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?  Ja

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Ja ooit toen was ik 13

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?  Was toen niet leuk

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Ben er ooit geweest

 

Reputatie 4
Badge +2

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ik ben nog een kind!! :) 

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Gewoon mijn moeder, vader, zusje

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Op het strand een keer.

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? nee

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? nee

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? nee

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Nee, lol nee nee nee

 

Reputatie 5
Badge +1

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)?

  • mijn moeder
  • mijn vader 
  • zusje
  • beste vriendin +nog 2 vriendinnen
    ​​​​​​

tja, wij zijn niet zo moeilijk in huis met bloot enzo. ik ben trouwens nog een kind

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?

  • hetzelfde rijtje als nummer 1 

    3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
  • ja. mijn beste vriendin en nog een paar vriendinnen

    4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
  • nee

    5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
  • nee, ik ben niet zo vaak op het strand. misschien

    6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
  • nee. misschien

    7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen?
  • nee. ligt er een beetje aan wat voor sauna het is met wat voor mensen enzo. 

 

Reputatie 5
Badge +3

@rox  hoe komt het dat je klas je heeft gezien?

 


 was een weddenschap na sportdag. of ik dat durfde.  ja dus ;-)

 

Whohooo, dit zou ik ook graag eens willen doen!!  Ik zie dat het al 10 maanden geleden is, maar hoe reageerde je klasgenoten?

 

Liefs Vosje

Reputatie 1
Badge

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:



1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)?
mn bff


2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
mn bff


3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
mn bff


4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?

ja naaktfoto

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
ja


6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
nee en ook niet willen doen


7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen?

nee, mr wil wel proberen

 

Reputatie 1
Badge +1

@Spr1ng 
Je dochter???

Badge

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)?

Mijn vriendje 

Mijn vriendinnen (wij logeren altijd en dan naakt)

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?

Mijn vriendje 

Mijn vriendinnen

 

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?

Mijn vriendinnen 

 

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?

Mijn vriendje

 

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen?

Ik zou het wel willen proberen 

 

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?

Ja.

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, 

Ja gister nog. met mijn vriendje 

Badge

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Beste vriend,  kleine broer en vriendinnen

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?  Beste vriend en kleine broer 

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Jaa

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Jaa

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Jaa

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee nee


7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen?

 

Reageer