Naakt/bloot vragenlijst meisjes

  • 19 July 2018
  • 42 reacties
  • 23153 Bekeken


Toon eerste bericht

42 reacties

  1. een vriendin. Met zwemmen tijdens het omkleden en douchen
  2. die vriendin
  3. ja, die vriendin en me moeder
  4. nee
  5. ja
  6. ja
  7. ja
  1. vriendin, familie, paar vrienden
  2. zelfde⤴️
  3. Ja, op kamp, met zwemfeestjes, gwn paar vriendinnen waarmee we gewoon wat gingen uittesten enzo
  4. ja paar vrienden en familie enzo. En paar x tijdens seks enz
  5. ja wel vaker
  6. nee
  7. ja
  1. Moeder, oma, broertjes, alle meisjes in mijn jaar groep
  2. Zelfde (van meiden in jaar groep beetje raar: zal het uitleggen. In Japan, waar ik woon, is het normaal om met iedereen naar een openbare was plek te gaan - een onsen. Daar douche je snel, en dan is er een groot, heet, buitenbad waar iedereen in gaat, bloot. Is hier heel normaal; zwemkleding zelfs geen optie)
  3. Zelfde
  4. Nee
  5. Nee, nee
  6. Nee, nee
  7. Ja
1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Mijn moeder
Mijn zusje
En twee vriendinnen

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Mijn moeder
En mijn zusje

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Nee nog niet

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Ja helaas wel (het was mijn neefje ik zag het perongeluk en wil het eerlijk gezegd van mijn netvlies verwijderen)

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
Nee en ik zou het ook niet willen

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
Nee en ik zou het ook niet willen
7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen?
Nee en zou het ook niet willen
1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)?
mijn ouders en mijn ex

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Zelfde als bij 1

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Nee

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Ja

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
Nee, wil ik ook niet

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
Nee
7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen?
Nee
Badge
Hee Lieke, kun je ook eens een vragenlijst maken voor jongens (en meisjes)?
Badge

Hee Lieke, kun je ook eens een vragenlijst maken voor jongens (en meisjes)?Hoi Rossi... hoe bedoel je precies? je kunt er zelf ook 1 maken toch? Bedoel ik niet vervelend eigenlijk. :-)

Jij hebt wel leuke vragenlijsten maar die zijn alleen voor meisjes...
Reputatie 1
Badge +1
Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Mn moeder

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Mn moeder

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja beste vriendin

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Nee

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Nee
1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)
moeder
alle meiden van mijn klas
mijn vriendje
Vriendinnen

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
moeder
mijn vriendje
Vriendinnen

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
vriendinen
men meiden van mij team

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Ja me vriendje

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
Nee en Miss later maar denk het nii

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
Nog nooit geweest zou het ook nii willlen

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen?

ja ik schaam me nii voor mijn lichaam maar het is wel een beetje ongemakkelijk

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Moeder, Vriendinnen, mijn exen

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Mijn exen en een paar van mijn Bff's
3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja, best wel vaak

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja, paar keer seks gehad

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Ja, ik heb op mijn buik gelegen om een bikini streep te voorkomen

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Ja

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Ja, in Center Parcs

 

Reputatie 4
Badge +3

@rox  hoe komt het dat je klas je heeft gezien?

 


 was een weddenschap na sportdag. of ik dat durfde.  ja dus ;-)

Reputatie 5
Badge +3

@rox  hoe komt het dat je klas je heeft gezien?

 


 was een weddenschap na sportdag. of ik dat durfde.  ja dus ;-)

 

Whohooo, dit zou ik ook graag eens willen doen!!  Ik zie dat het al 10 maanden geleden is, maar hoe reageerde je klasgenoten?

 

Liefs Vosje

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Vriendinnen, broer, wat jongens bij uit gaan, ouders, en wat mensen op het strand toen ik topless ging

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?
Vvriendinnen, broer, moeder,zusje, nog wat jongens en wat mannelijke vrienden de me mochten gebruiken als vingeroefening
3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja veel vriendinnen tijdens het mastruberen en 1 tijdens de seks

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja me broer, wat goede vrienden, wat jongens die ik hen gedaan/afgetrokken

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Ja

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee wil wel

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Ja was wel leuk samen met wat vriendinnen en 2 vrienden (ze hadden allebei een stijve😅😂 we hebben ze wel ff geholpen van die stijve af te komen💦) Wat zijn we ook goede vriendinnen 😝)
Reputatie 2
Badge +1

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Bestayy

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Bestayy

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja me bestayy

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)?  Ja

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Ja ooit toen was ik 13

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?  Was toen niet leuk

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Ben er ooit geweest

 

Reputatie 4
Badge +3

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)?  Familie, vriendinnen, vriendjes, voetbalteam, klas

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Familie, vriendinnen, vriendjes, voetbalteam, klas

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Familie, vriendinnen, vriendjes, voetbalteam, klas

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? ech wel

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee, maar wil wel doen ooit

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee, maar ga het wel doen

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? ja

Reputatie 1
Badge


1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Vriend en me mama 

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Vriend 

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee en nee

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee en nee

7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Nee en nee

Reputatie 3
Badge +3

Nadat ik zelf best veel vragenlijstjes heb beantwoord, is er nu een vragenlijstje van mezelf. Ik zal de vragen straks zelf ook beantwoorden, maar ben benieuwd naar andere meiden:

1. Wie heeft je blote borsten gezien (sinds je geen kind meer bent)? Mn moeder

2. Wie heeft je bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Mn moeder en zus

3. Heb je ooit een ander meisje bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja

4. Heb je ooit een jongen bloot gezien (sinds je geen kind meer bent)? Ja

5. Ben je ooit topless geweest op het strand? Zo nee, zou je dat ooit proberen? Nee lijkt me wel fijn om naar naaktstrand te gaan

6. Ben je ooit op een naaktstrand geweest? Zo nee, zou je dat ooit proberen?
Nee wil wel maar mn ouders niet
7. Ben je ooit in een (bloot) sauna geweest? Zo nee, dat je dat ooit proberen? Nee ja dat lijkt me echt heel chil

 

Reageer