Muggenbulten

  • 10 May 2018
  • 8 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
K heb dus echt overal muggenbulten (lang leve de zomer) en ik word er echt helemaal gek van. Ik heb afterbite geprobeerd, een koud washandje erop gelegd en vooral niet proberen te krabben maar niks helpt.
Weet iemand iets? (:
Groetjes!
(En geniet van het weer)

8 reacties

Misschien moet je jezelf insmeren met van dat muggenspul. En als je gaat slapen alle ramen en deuren dicht en lampen uit. (Muggen komen af op licht.)

Wat ik fijn vind als ik muggenbulten heb is koud water. Maar dat werkte dus niet bij jou?! Verder weet ik het ook niet. :(

• Galaxy
Hoi,

Een hor is misschien wel iets voor jou of zo'n klamboe. Dan komen de muggen niet bij jou.
Die rare lampjes of dingen die geluid zouden maken werken niet dus vooral niet kopen. Ze houden voornamelijk jou wakker en de muggen niet op afstand.

Niet krabben is zoals je zegt de best oplossing. Een mug spuugt namelijk haar speeksel in jou om je bloed dunner te maken zodat ze het makkelijker kan opzuigen. Dit spul jeukt. Door de krabben verpreid je het stofje door een groter deel van je arm en als reactie daar op ontstaat er een bultje. Dus als je de plek niet eens aanraakt, ontstaat er geen bultje... Het is misschien lastig, maar als je je vanaf het begin daar aan houdt, krijg je geen jeuk. Dat heeft mij vorig jaar heel goed de zomer door geholpen.

En anders, tja, afterbite e.d. of een nat washandje, een kruisje zetten in het bultje o.i.d. zijn dan de enige dingen die ik kan bedenken.

Krab ze ;)
Gr. Pin
Je bent duidelijk allergies voor muggen steken. ga naar de apotheek en koop spul dat tegen allergie van muggenbulten werkt en smeer heet op je muggenbulten. je kan ook muskieten spree kopen of zo'n blokje met een geur dat muggen afstoten.
Nouja, voorkomen is beter dan genezen...

Ookal weet ik niets tegen de beten, toch kun jij wel wat dingen aanschaffen die muggen buiten houden.

Omdat het zo warm kan zijn wil je misschien je ramen open houden,wat problematisch is in dit geval.
Je zou "Horren" kunnen plaatsen voor het raam , als dat kan natuurlijk, want die houden de insecten buiten terwijl het raam open kan blijven.

Ook kun je wat middelen tegen muggen kopen, vaak met een geur die zij niet prettig vinden.
Misschien is dat ook wat.
Nouja, voorkomen is beter dan genezen...

Ook kun je wat middelen tegen muggen kopen, vaak met een geur die zij niet prettig vinden.
Misschien is dat ook wat.


precies wat ik zei
Ik weet niet of je van knoflook houdt maar dat verjaagt muggen dus misschien is dat een idee en je kunt ook een beetje citronella olie op je smeren want muggen houden niet van die geur
Tandpasta op de bultjes smeren helpt heel erg. Volgend mij maakt het niet uit welk soort maar voor mij werkt mint het beste.
Groetjes
Reputatie 2
Badge +9
Je kan ook een ventilator bij je bed neerzetten zodat de wind in jouw gezicht of lichaam blaast. Muggen houden niet van een sterke wind dus met ventilator zullen ze niet zo snel bij je komen.

Verder las ik op deze site nog meer handige tips.
https://www.libelle.nl/mensen/actueel/middeltjes-tegen-muggenbulten/. Citroen of limoensap werkt gegarandeerd erg goed. Ook al vind ik een ventilator het beste!

Gr: Mr.S

Reageer