Motivatie


  • Anonymous
  • 0 reacties
Om maar twee dingen te nemen die niet bij elkaar horen:
Ik en het aanmaken van topics...

Je leest dit, dus er zal wel iets goed zijn gegaan.
(Dit wordt onoverzichtelijk...)

Zoals de titel al suggereert is een van mijn problemen motivatie.
Ik wil afvallen, maar er is een klein gebrekje aan pogingen en vervolgens het volhouden.
Dus.... Hebben jullie tips om:

1. Af te vallen.
2. Gemotiveerd te raken.

Je mag alles vragen, want waarschijnlijk mis je belangrijke informatie.
Ik mis ook wat, maar daar kom ik niet op...

Succes hiermee.....

27 reacties

"Maar, krijg je dan sws geen begeleiding vanuit de sportschool?"
Niet echt, maar ik red mij wel zonder dat.

"Gewoon volhouden en dan komt het wel goed, toch?"
Hopelijk.
Ik probeer maar weer iemand anders te betrekken en ik heb nog een extra reden erbij gekregen voor mijn doel, dus hopelijk is dat geneoeg.

"Ik sta er alleen meestal niet zo lang bij stil."
Nouja, ik wordt wel geplaagd door dingen van jaren geleden, dus daarin verschillen wij.
Hi MensPersoon,

Wij (jij en ik) verschillen idd wel, maar dat is niet erg.

Van mij zijn er al 2 (mijn één-eiige twin en ik), das al meer dan genoeg, denk ik, als ik thuis soms de reacties hoor :P

Ik sta misschien niet zo lang stil bij dingen, die me overkomen zijn, maar ik probeer er wel van te leren en dan weer door te gaan. Ook al lijkt en is dat soms lastig.

Ik kan natuurlijk niet voor jou invullen welke impact de dingen, die jij hebt meegemaakt, op je hebben (gehad) en ga daar dus niet over oordelen.

Het kan zijn dat je minder optimistisch of misschien wel meer realistisch bent dan ik ben, maar volgens mij ben jij ook niet van het opgeven en hebben wij (jij en ik) dat wel gemeen.

Ze zeggen altijd de aanhouder wint, dus waarom zouden we daar aan twijfelen :8

Bovendien heb je al plannen om er iemand bij te betrekken, en nog een geheime extra reden dus ik zie dat allemaal wel goed komen.

Nog een verschil tussen ons is dat ik (te) veel praat en jij misschien soms wel een beetje (te?) weinig???
Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen, want ik ken je alleen maar van jouw reacties op het forum hier.

Succes. Als je nog vragen of opmerkingen hebt of iets kwijt wilt over de voortgang en het succes dat je behaalt, dan lees ik het graag.

Jij weet hier op het forum een heleboel mensen te helpen, dus jezelf helpen (met een beetje hulp uit je omgeving en misschien ook wel dit forum) gaat je ook lukken. Ik ben er van overtuigd dat je dat lukt ;)
Nou jij nog 🙂 😉 🆒

Groetjes,
M&M’s

Reageer