Vraag

moeten plassen in bed


Badge

Hey iedereen ik heb een vraag, wat doen jullie als jullie snachts moeten plassen want ik heb altijd dat ik dan niet uit bed wil en zo lang blijf liggen tot ik bijna in bed plas.


12 reacties

Heey,

Ja, dat heb ik wel hetzelfde.
Alleen als de blaas echt vol is, dan moet ik toch wel echt naar het toilet.
Ik krijg namelijk heel snel buikpijn en dat is ook niet zo prettig.
Als het lukt om in bed te blijven dan doe ik dat.
En als het toch niet lukt en ik echt naar de wc moet, tja dan toch maar naar de wc.

Groetjes,
Simply Me

Hallo randomboy22 :)

Ik ga gewoon naar de wc. Het is vervelend maar ja, gelukkig heb ik dat niet zo vaak.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Hey iedereen ik heb een vraag, wat doen jullie als jullie snachts moeten plassen want ik heb altijd dat ik dan niet uit bed wil en zo lang blijf liggen tot ik bijna in bed plas.

Heb ik ook haha

Even naar de wc gaan is misschien ff vervelend maar het is nog altijd beter dan een hele tijd je best doen om het op de houden en daardoor niet in slaap kunnen komen waardoor je uiteindelijk tòch nog naar de wc moet. Je moet toch. Dus doe geen moeite om het op te houden want dat kost je kostbare slaaptijd.

Reputatie 3
Badge +3

Heee ik houd het altijd veels te lang op dat ik al ga lekken als ik naar de wc ga het is ook wel is fout gegaan haha

Heeeeey, ik snap precies wat je bedoeld. Heb dat dilemma ook vaak. Alleen heb ook al wel eens gehad dat het fout ging en ik in mijn bed geplast heb. Is het bij jullie ook wel eens fout gegaan?

Reputatie 4
Badge +2

Ik had het altijd heel erg als we aan het oefenen waren toen ik nog jonger was. Dan liep ik voor mijn gevoel altijd de hele avond nog naar de wc. Iedere keer kwamen er dan maar een paar drupjes en mijn ouders zeiden dat het tussen mijn oren zit. Omdat ik ook vaak ‘s ochtends als ik dan toch best nodig moest niet opstond het ik in die tijd best regelmatig in bed geplast.
Inmiddels is het beter, maar alleen omdat mijn ouders de training opgegeven hebben. Ik slaap nu weer met een luier om rustig de hele nacht door. Het gaat bij mij dus nog steeds regelmatig fout, maar ik kan wel lekker blijven liggen en hoef niet meer naar het toilet te stressen.

Wanneer zijn jullie eigenlijk ‘s nachts droog geworden?

 

Groetjes

Reputatie 3
Badge +3

Plaste je toen expres in je pyjama omdat je niet ging hoe voelde het?

Reputatie 4
Badge +2

Hallo girlpower, gek genoeg voelde het altijd best wel stout om bewust te blijven liggen. Het bedplassen zelf voelt wel warm maar wordt snel koud als je er te lang in blijft liggen. Ga jij het ook nog proberen?

 

 

groetjes vanuit een droog bed in een natte luier 

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik heb het wel is vaker gedaan haha alleen dat geeft zo’n rotzooi met het matras doe je het dan in een pyjama?

 

 

onnodige quote verwijderd door KT

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik zit er ook aan te denken om in mn bed te plassen, maar je zit idd met die rotzooi... en je ouders want die ruiken t wel... 

Reputatie 3
Badge +3

Heeeeey, ik snap precies wat je bedoeld. Heb dat dilemma ook vaak. Alleen heb ook al wel eens gehad dat het fout ging en ik in mijn bed geplast heb. Is het bij jullie ook wel eens fout gegaan?

Had je toen een pyjama aan en hoe oud was je toen(

Reageer