Vraag

Moet ik naar de dokter?

  • 7 March 2018
  • 5 reacties
  • 314 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy
Ik ben 13 jaar en heb de laatste tijd heel erg last van me borsten.. soms als ik adem voel ik opeens iets knappen ofzo, net of er een belletje zich opblaast en daarna knapt.. Dat doet zo ontzettend pijn! Laatst had ik ook zo'n buikpijn dat ik nog geen eens meer kon staan, me boven buik was een soort van opgezwollen.. Als ik uit school kom lig ik dan ook de hele dag op de bank met een deken omdat ik zo moe ben. Bij me borst loopt ook een hele duidelijke ader en dan klopt me hart ook heel snel. Ik weet dus niet of ik het tegen me ouders moet zeggen want dan zeggen ze natuurlijk dat ik naar de dokter moet.. maar ik heb zo'n angst tegen bloedprikken en al dat soort dingen. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen of heeft iemand misschien ook deze kenmerken hebben gehad?
Xxx

5 reacties

Hoi, ik ken de angst voor prikken maar al te goed, maar dat terzijde. Het zou een zwelling kunnen zijn onder in je long(en) (welke) en dat kan ernstig zijn. Als ik jou was zou ik het maar beter wel tegen je ouders zeggen en ook naar de docter gaan.
Sterkte
Hoi,

Het lijkt me wel verstandig naar de dokter te gaan, want dit klinkt niet fijn!

Over je bloedprikangst, die heb ik ook gehad. Het is gewoon naar, maar uiteindelijk als het is gebeurd, valt het wel mee (mijn ervaring). Bedenk dit maar: of eventjes het bloedprikken of die helse buikpijn continu.

Gr. Pin
Ook ik denk dat een bezoek aan een arts verstandig is.

Een naald in jouw arm lijkt mij de gulden middenweg als het alternatief deze pijn is die erger zou kunnen worden.
En natuurlijk de onwetenheid die ook vervelend kan zijn, want wat als....

In ieder geval veel succes.
Ik heb dit ook gehad , de dokter zij dat het de borst is die groeit , ik zou terugkomen als get weer gebeurt alleen ik heb er geen last meer van .
Ik zou als ik jou aas dus naar een arts gaan

ja ik zou wel ff langsgaan bij de dokter en je wilt namelijk moslim worden heb ik een kleine tip, vraag naar een dokter als het zelfde geslacht van jou. als bijvoorbeeld de toegewezen dokter van het andere geslacht is kan dat haram zijn omdat niemand met wie je kan trouwen jou lichaam mag zien.

 

ik zag jou andere topic dat je je wou bekeren dus ik zeg dat er even bij

groetjes anonymous 

 

( reacties samengevoegd ivm duidelijkheid )

Reageer