Vraag

Moet ik een bh aan gaan trekken?

  • 21 November 2022
  • 4 reacties
  • 262 Bekeken

Badge

Hoi

Ik draag altijd sneakers met een grijze yoga broek of joggings broek met een shirt 

Maar ik draag geen BH er onder ik heb best grote borsten als ik ga rennen zie je altijd mijn borsten op en neer gaan 

 

Maar moet ik een BH aan doen en wat voor BH is het beste

 

 


4 reacties

Hey voor ondersteuning enz zou ik het wel gaan dragen hoor! Tijdens het sporten kan je kiezen voor een sport bh die zijn speciaal gemaakt dat t niet gaat bewegen en buiten sport om miss een normale of ook gwn sport dat doe ik altijd haha succes met uizoeken

Badge

Hey voor ondersteuning enz zou ik het wel gaan dragen hoor! Tijdens het sporten kan je kiezen voor een sport bh die zijn speciaal gemaakt dat t niet gaat bewegen en buiten sport om miss een normale of ook gwn sport dat doe ik altijd haha succes met uizoeken

En waar kan ik BH kopen

Reputatie 4
Badge +3

Bijna bij alle winkels 

Reputatie 7
Badge +7

De Hunkemöller is een van de bekendste bh winkels. ZZelfvind ik de Hunkemöller niet zo fijn als je een goede bijpassende bh nodig hebt. De Livera vindt ik heel fijn omdat ze daar ook goed uitleg geven als je nog niet zeker weet welke maat je nodig hebt. Ook hebben ze daar minder 'opvallende kleuren'. Bij de Hunkemöller is alles veel meer sexy, maar de Livera is wat beter voor kinderen of jongeren die dat nog niet mogen dragen of zich daar niet fijn bij voelen.

Let zeker op waar je je bh vandaan haalt, sommige winkels willen vooral geld verdienen en/of geven niet goed advies. Hopelijk vindt je iets wat lekker zit en goed past<3

Reageer