Vraag

Moedervlek op eikel

• 27 January 2016
  • 4 reacties
  • 4150 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb sinds me geboorte een klein moedervlekje op m'n eikel maar sinds een tijdje is er een 2e bij gekomen, hij is ondertussen gegroeid en iets donkerder geworden. Ik ben bang dat het een kwaadaardige moedervlek is. Maar ik wil niet hiermee naar de docter (logisch) of aan m'n ouders laten zien.

4 reacties

Hoi Mathijs,

Als je twijfelt zou ik er zeker iemand naar laten kijken. Je kan natuurlijk ook eerst altijd zelf ff googelen ofzo, maar de dokter kan natuurlijk echt bepalen wat het is. Lijkt me wel verstandig!
Je ouders kunnen er ook naar kijken (als je dat wilt), of alleen vertellen. Wat je fijn vindt.

xx
ik zou wat justAgirl ook al zegt er wel naar laten kijken... al helemaal als je je zorgen maakt! miss kan je met een goede vriend is over hebben (dan bijv. heel onschuldig zo van: heb jij ook wel eens dat je het gevoel hebt dat je medervlek gevaarlijk is...) zoiets denk ik verder weet ik net wat je er mee kan doen sorry

groet. Yo Its Me
als hij kwaadaardig is zou je echt naar een dokter moeten, maar van alle moedervlekken die groeien is maar 1% kwaadaardig. dus je zou ook niet kunnen gaan en kijken wat er verder gebeurt.

-PAboy
Hoi Mathijs,

Ik snap wel dat je beetje eng vind om naar huisarts te gaan. Had ik ook maar ik wilde graag weten wat er aan de hand was en toen heb ik het zo gedaan. Ik had laatst een paar kleine witte bobbeltjes op het randje van mn eikel en durfde ook niet maar wilde wel weten of t kwaad kon. Toen heb ik soort smoesje verzonnen zodat ik van mn moeder naar de huisarts mocht. Ik had altijd al een dikke moedervlek op me buik op het randje van mn broek zeg maar. Ik vond dat niet mooi en had er sms ook last van omdat me riem er tegen kwam. En toen zei ik mag ik aan de dokter vragen of ie m weg kan halen en dat mocht. En toen was ik bij de dokter en toen had ie naar moedervlek gekeken en wilde die wel weghalen en toen durfde ik eerst verder niet te vragen van mn piemel maar de dokter vroeg of er verder nog iets was want die merkte dat denk ik en toen zei ik van die witte puntjes. Hij vroeg of ik zelf wilde laten zien of dat ik liever had dat hij het deed. Ik zei doet u maar en toen deed ik me boxer naar beneden en toen ging die voorzichtig met handschoenen aan het velletje van mn eikel tot onder het randje naar beneden doen. Ik had toen wel stijve gekregen maar toen kon je die witte puntjes wel beter zien. En de dokter zei niks erover dat ie stijf was. Dat vond ik wel chill van m. Hij vroeg toen nog wel of die plekjes pijn deden enzo maar dat was niet zo. En hij zei toen dat veel jongens dat hebben en dat t geen kwaad kan. Ik had er zo tegenop gezien maar de dokter deed zo aardig en normaal alsof het net was of ie even naar me longen luisterde ofzo. Nou ja ik bedoel dat t niet vervelend was dat onderzoek. Maar nou weet ik iig dat t geen kwaad kan. Mss kan jij ook met soort smoesje naar de dokter als dat dan makkelijker voor je is. Ik had ook nog gevraagd of ie niet wilde vertellen tegen mn ouders maar hij zegt dat ie nooit doorvertelt alleen als ik zou willen dat ie vertelt.Thuis heb ik alleen gezegd van die moedervlek en die mocht ik toen op nieuwe afspraak weg laten halen dus daar ben ik wel blij mee. Tis nou alleen klein littekentje.
Als je dat te moeilijk vindt kan je anders miss infolijn van Sense bellen of mailen. Moet je maar even google-en voor mail of telefoonnummer want ik weet niet of ik dat volgens de regels hier mag zetten in een linkje. Dat bellen/mailen kan anoniem en dan kunnen ze je daar wel verder helpen denk ik. Hoef je niet langer te twijfelen over die moedervlekjes op je eikel. Want ja ik had ook al op internet gezocht naar wat ik had maar dan wist ik steeds niet zeker of ik goeie had gevonden of het wel hetzelfde was. Nou heeft de dokter gezien hoe mijn piemel eruit ziet en nu weet ik zeker dat t geen kwaad kan, daar ben ik wel blij om.
Succes en wil je hier laten weten hoe het gegaan is?
Grt. JJboy

Reageer