Vraag

Moeder vragen voor bh

  • 16 June 2020
  • 7 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyy, ik ben 14 jaar en ik ben best wel onzeker en ik heb niet hele grote boobies ofzo maar ik denk wel dat ik een bh moet gaan dragen, zelf draag ik nu al een tijdje topjes maar die zijn nu te klein geworden ik krijg namelijk rode afdrukken van het topje na dat ik hem heb gedragen. Ik durf alleen niet aan mijn moeder te vragen of ik een bh mag dragen dit is om een paar redenen. 

1. De afgelopen tijd ben ik al heel vaak naar grotere topjes overgestapt waardoor ik dus nu niet meer durf te vragen voor WEER een grotere maat

2. Ik ben bang dat ze zegt nee ze zijn nog veel te klein. 

3. Waarschijnlijk gaat mijn moeder het raar  vinden als ik er om vraag. (ik ben laatst ook al ongesteld geworden en dan vind ik het zo raar om nu gelijk weer om zo'n verandering te vragen zegmaar haha,

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

 

Groetjes mij x


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ohja en ik heb de laatste tijd best al wel veel dingen aan haat gevraagd enzo waardoor ik me nu niet goedvoel om weer zo iets te gaan vragen. 

 

Zelf probeer ik ook haar een beetje van die onopvallende hints te laten zien, zodat ze er zelf misschien mee komt, zoals de rode strepen van de topjes onopvallend te laten zien alleen dit werkt dus niet echt. 

Badge

Heey anoniempje!

Ik snap dat het lastig is om aan je moeder te vragen of je bh's mag gaan dragen. Zelf vond ik het ook niet fijn om haar te vragen omdat ik d8 dat ze het nog te klein vond enzo, maar als ik jouw was zou ik op een rustig moment als jullie met z'n tweeën zijn aan haar vragen of ze het al tijd vond voor een bh. 

 

PS... Als ze nee zegt moet je zeggen dat het pijn doet zonder, dat werkte bij mij :)

 

Groetjes x

Heey ik ben zelf een meisje van 15 en heb het zelf ook zo een beetje gehad. Kijk het is helemaal niet erg om te vragen voor een bh. Je moeder heeft het waarschijnlijk vroeger ook meegemaakt dus ja. Daarbij denk ik niet echt dat ze kijkt naar de maat enzo. Als jij een bh wilt mag dat altijd daar heb je het recht op als puper vind ik. En die veranderingen horen nou eenmaal dat is helemaal niet erg. Dat gebeurt nou eenmaal als je gaat puberen. Naar mijn ervaring was mijn moeder er juist heel blij mee dat ik een vrouw werd. Ik zal zeggen gewoon eerlijk zijn en je wensen vertellen dan komt het vast goed. En als je het niet durft te zeggen schrijf het anders op. Hopelijk heb je er iets aan. Groetjes ikke

Reputatie 2
Badge +1

Heyy bedankt voor jullie reacties!

 

Ik denk dat ik het met name spannend vind en dit komt dus ook doordat ze laatst een grapje maakte over mijn kleine boobies dus nu durf ik het zegmaar niet meer😬

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb mezelf opgemeten en ik kwam zelf uit op 75A dit is dan toch groot genoeg voor een bh?

 

Sorry dat ik zo veel vragen stel! 

Heyy

Ik heb er zelf niet veel verstand van, ben namelijk een jongen. Ik denk dat je het best gewoon vraagt. Je moeder is ook door de pubertijd gegaan, dus ze weet heus wel dat het een beetje  ongemakkelijk voor je is. Met vragen kun je niks kwaad doen, een nee heb je, een ja kun je krijgen. Het is ongemakkelijk, dat is waar, maar ooit zul je het moeten vragen.  Binnen een half jaar zal het even ongemakkelijk zijn als het nu is. Als jij je beter voelt bij het dragen van een bh moet je het lekker vragen.

Dat je groeit en grotere kleren nodig hebt, kun jij helemaal  niet aan doen. Zo werkt opgroeien nu eenmaal.

Groetjs

Reputatie 2
Badge +1

Bedankt allemaal ik ga het denk ik binnenkort proberen te vragen en als ik het toch niet durf geen ik haar wel een duidelijkere hind ;)

 

Ik zou het wel nog fijn vinden als er meer mensen nog tips geven dus dit is niet het einde van deze topic haha

Reageer