Beantwoord

mn moeder word niet meer beter

  • 3 May 2019
  • 4 reacties
  • 242 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hee, ik wil ff mijn verhaal kwijt.

een paar maanden geleden heeft me moeder gehoord dat ze ongeneeselijke kanker heeft.
het begon allemaal een paar dagen na kerst. me moeder kreeg en pijn aanval terwijl ik met een vriendin buiten was. de moeder van die vriendin is ook bevriend met mijn moeder, dus die moeder ging checken bij mijn moeder omdat ze had gehoord dat ze zich niet goed voelde. toen heeft die moeder een ambulance gebeld omdat het echt niet goed ging met me moeder. die vriendin en ik kwamen thuis toen die ambulance net weg was. mijn vader ging naar het ziekenhuis voor mijn moeder en ik ging bij die vriendin slapen. de volgende dag hoorde we dat alvleesklier ontsteking was. toen heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen en toen mocht ze naar huis. een maand later kreeg ze een onder zoek wat nou de oorzaak was en toen kwamen ze erachter dat het kanker was. een paar afspraken later wisten we dat ze niet meer beter werd. het ging allemaal zo snel. me moeder was der begravenis al aan het plannen, me broer deed alsof ze al dood was, me vader probeerde sterk te blijven en ik kon alleen maar mensen weg duwen. omdat ik gewoon niet weet hoe je hier mee om moet gaan. heeft iemand het zelfde mee gemaakt of heeft iemand advies hoe ik met me moeder in gesprek kan komen en haar niet weg duw?

xxx E
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 May 2019, 14:09

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo anoniemxx.14 :)

Heel veel sterkte met je moeder! 

-Dr8gon99

Badge

heey, 

ik heb geen ervaring en ook niet echt advies, maar ik wil gewoon ff zeggen dat ik je echt heel veel sterkte wens <3:kissing_heart:

hey, ik heb hetzelfde meegemaakt maar niet met mijn moeder maar met mijn tanten, ze had ook die stomme ziekte..

ik zou de tijd die je hebt met je moeder ook doorbrengen met haar en ik zou veel leuke dingen doen ik zou ook alles vragen wat je ook wilt weten.
want ik kon dat niet altijd met mijn tante omdat ze best niet zo dich bij woonde.

sterkte ☺
Reputatie 1
Badge +1
Hey!

wat vreselijk voor jou en je familie!
ervaring heb ik niet echt, maar een vriendin van mij heeft haar moeder verloren,
zij had ook kanker.

Je kunt de verandering in jullie leven maar beter toelaten.
ga is een keer in bed liggen en denk er goed over na, over wat er speelt en wat de veranderingen gaan zijn.
maar maak je er verder geen zorgen over alles komt goed.

ga ook is een keer een goed gesprek beginnen met je vader , moeder en broer.
Over wat je vervelend vind, hoe jij je voelt en wat je graag wilt veranderen.

wees vooral heel open en geef het een plekje.
ik wens jou en je familie heel veel sterkte, alles komt goed!

veel liefs.

Reageer