Vraag

Mijn lul is klein

  • 3 December 2017
  • 7 reacties
  • 1489 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen ik vind me lul te klein want in mijn voetbal team als ik onder de douche kijk heeft bijna iedereen een grotere lul dan ik maar ik ben wel groot is daar wat aan te doen

7 reacties

Hallo, Je hebt nu eenmaal Kleine, grote, dikke en dunne piemels. Wanneer je kijkt naar een andere zijn piemel, ziet hij er soms groter uit dan die van jezelf. Het beste wat je kan doen is je piemel eens meten, zo weet je hoe groot hij is.
Het is de grote niet die telt, maar wat je ermee kan doen. En het belangrijkste is: wees fier op wat je hebt, want veel kan je er niet aan doen.
Ik zou er mij in elk geval niet al te veel zorgen over maken.
Hi Owentjuhh,

Ik zag op je profiel dat je 13 jaar bent en op die leeftijd kan het nogal verschillen hoe groot je piemel is. Een grote(re) slappe wil niet zeggen dat je dan ook een grote(re) stijve hebt. Een jongen met een kleine slappe kan een grote stijve hebben en een jongen met een grote slappe kan een stijve hebben die niet zo veel groeit. Je kunt er niks aan veranderen, dus ik zou gewoon afwachten en ik weet wel bijna zeker dat je piemel nog gaat groeien.

Wat vindt je klein? Hoe groot is jouw slappe en stijve?

Groetjes,
M&M’s
Slappe 8 cm stijf 16 cm
Dat is niet klein hoor, maar misschien voelt het zo, net zoals @West-Vlamingboy al zegt en lijkt iemand anders zijn piemel groter, maar is die dat niet, maar alleen voor je gevoel.

Groetjes,
M&M’s
Hi Owentjuhh,

als ik naar mijn broertje zijn piemel kijk vind ik die van hem altijd (slap en stijf) groter dan de mijne en hij vindt de mijne altijd groter, maar we hebben dezelfde piemel, want we zijn een één-eiige-tweeling en lijken super veel op elkaar. Nou ja, we hebben niet echt "dezelfde" piemel, we hebben er allebei eentje, maar die lijken ook superveel op elkaar maar we zijn dus geen Siamese tweeling :P
Dus, wat West-Vlamingboy zegt klopt, we weten het uit ervaring.

Groetjes,
M&M’s
Nouja, geen zorgen maken. "Het gras bij de buren is altijd groener" 🙂
bekijk het zo die van Napoleon was 2.5CM die van jou is zoiezo groter

Reageer