Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Mezelf pijn doen

• 30 maart 2017
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Hallo mensen ik ben Noa en ben bijna 15 jaar alleen ik heb vorig jaar zon grote ruzie met mijn vader gehad (mijn ouders zijn gescheiden) en mijn stiefmoeder was in verwachting van een 2e kind wat ik totaal niet leuk vond en wat ik ook had gezegt, alleen het was een keer zo erg uit de hand gelopen dat ik was weggelopen en toen ik weer terug was de volgende dag dat ik kon kiezen of ik daar ging blijven of niet met de voorwaarde dat ik mijn vader nooit meer zie en mijn broertje van 4 jaar, ik heb ervoor gekozen om te blijven want mijn broertje is er altijd voor me alleen tijdens die ruzie begon ik met snijden een paar vriendinnen zeiden dat het voor aandacht was dus dat deed me meer zeer dus ik ging mezelf slaan ik ging mezelf snijden in m'n tong boven been arm en buik , ik ben bij een psychiater geweest en mijn moeder heeft me uitgeschreven omdat ik zei dat ik er niet meer aan deed alleen ik begin er steeds weer aan te denken ik zou echt willen dat het overging wat kan ik doen ??

1 reactie

Badge +3
Oke die vriendin zijn geen echte vrienden wat zo iets ga je dan niet zegen en ik zo ook met een vertouwings persoon gaan praten bijvoorbeeld je mentor want die heeft beroep geheim dus mag niks door vertellen en kan je hier misschien ook wel mee helpen
Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Vriendelijke groet,
GoQuinty

Reageer