Mening over meisjes met piercings en piercings in het algemeen.

• 7 mei 2014
  • 4 reacties
  • 669 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik wilde van jullie weten:wat vinden jullie van meisjes met piercings.
Ik heb het over alle piercings in het gezicht en het lichaam.
Dus bedenk zelf wat je mooi zou vinden aan die meisjes met piercings en waar.
En welke piercings bij man en vrouw vind je mooi/sexy?
Zou je een meisje of jongen die je zou vragen afwijzen wegens het feit dat hij/zij piercings heeft?
XXXx

4 reacties

nou van mij hoeft het niet perce maar ik vind een oor piercing of navel piercing bij een meisje nog wel kunnen.
ik zou er trouwens nooit iemand op afwijzen
Ik denk dat het ook heel erg ligt aan die persoon. Ik heb mensen gezien met piercings die hen heel goed stonden (bijvoorbeeld in het gezicht), maar ik heb ook mensen gezien die het juist helemaal niet stond. Het moeten er ook echt niet teveel worden.
Ik zou zelf nog wat piercings in mijn oren willen, bovenin zegmaar. Dat vind ik mooi. :)

Ik zou niemand erop afwijzen, het is immers maar een klein ijzeren dingetje. 
hoi BringMeToLondon.

zelf persoonlijk vind ik het echt prachtig en als ik ooit in mijn leven zou beginnen aan een relatie zou ik het vooral heel mooi vinden als ik een vrendin zou hebben met een piercing.
kan zelf niet wachten tot ik zelf piercings mag nemen.
ik zou nooit in mijn leven iemand afwijzen vanwegen dit soort dingentjes.
en piercings vind ik bijna overal wel kunnen.
alleen het voortplanting orgaan zou ik misschien moeite mee hebben als iemand het heeft.

-grtz (me)
Oor en zo'n stipje in het neusblad (idk hoe dat heet) is mooi. Navelpiercing en in de wenkbrauw vind ik ook nog wel kunnen. Maar zo'n koebel in de neis vind ik echt lelijk. En dat sommige mensen er 1 in hun geslachtsdeel hebben vind ik gewoon vies.

Reageer