Vraag

"melk" uit harde tepel van 15 jarige jongen

  • 25 December 2018
  • 8 reacties
  • 456 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy
Een paar maanden geleden had ik een harde linkertepel. Na ongeveer 3 weken heb ik er niet meer op gelet en is het op gegeven moment weggegaan. Helaas heb ik nu een harde rechtertepel. Toen ik gister uit bad kwam en mij afdroogde, kwam er een druppeltje uit. Kan iemand mij misschien vertellen wat dit is en waarom ik dit heb?

mvg,

sim098

8 reacties

Hallo, dit heeft te maken met on(der)ontwikkelde tepels. Het zal na paar jaar wel weg moeten zijn!
Oh ja, een kijkje bij de huisarts kan geen kwaad!
Hoi

Dit zou aan hormoonschommelingen kunnen liggen, maar voor zekerheid kan je, zoals Lemac zei, bij de huisarts terecht.

Groetjes
Kenshin
Heb je ook een soort knobbel in je borst. Als je dat hebt moet ke echt even naar de dokter want dan kan het borstkanker zijn. Maar hoe ik het zo hoor is het niks ernstigs
Nouja, ik zou borstkanker niet eens noemen in dit geval.
Niet alleen is hij een jongen, maar hij is ook slechts 15.
Over het algemeen ontstaat dat tussen de leeftijden van 60 tot 80 .
Daarnaast kwam het in 2017 slechts bij 125 mannen voor en bij 14765 vrouwen.
Overigens zouden zijn genoemde symptomen ook niet overeenkomen met dat beeld.
Nouja, ik zou borstkanker niet eens noemen in dit geval.
Niet alleen is hij een jongen, maar hij is ook slechts 15.
Over het algemeen ontstaat dat tussen de leeftijden van 60 tot 80 .
Daarnaast kwam het in 2017 slechts bij 125 mannen voor en bij 14765 vrouwen.Overigens zouden zijn genoemde symptomen ook niet overeenkomen met dat beeld.

een jongen kan ook borstkanker krijgen
Het doel van mijn reactie was ook niet om te zeggen dat een man geen borstkanker kan krijgen, ik weergeef zelfs informatie dat het voorkomt, maar ik doelde er op dat het uiterst onwaarschijnlijk is.
Als je naar mijn reactie kijkt en naar de bronnen, dan zul je zien dat de leeftijdsgroep waarin dat het meest gebruikelijk is rond de 60 tot 80 ligt, terwijl hij slechts 15 is, en dat het sowieso zelden bij mannen voorkomt.

Dat alles en meer staat dus gewoon in mijn reactie, dus ik ben benieuwd waarom jij het toch adresseert.
Ik denk ook niet dat je te snel aan dat soort grote dingen moet gaan denken omdat symptomen vaak al heel snel op de symptomen van heftige ziektes gaan lijken. @MensPersoon mijn oom (45) had ook borstkanker en had geen idee dat het zeldzaam was bij mannen, leuk feitje. (Het kwam allemaal weer goed bij hem gelukkig)

Reageer