Vraag

Meisjes wat is de raarste plek waar jullie hebben (wild)geplast?

  • 23 August 2022
  • 13 reacties
  • 1038 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Meisjes wat is de raarste plek waar jullie hebben (wild)geplast?


Ik vroeg het mij af aangezien jogens worden geacocieert met wild plassen terwijl meiden het natuurlijk ook kunnen doen dus vandaar de vraag


13 reacties

In de bosjes bij een school in me bikini kwam er een leraar aan die me had betrapt ik zo van oh ik schopte per ongeluk me teenslipper in de bosjes even weer op zoeken met een rood gezicht 

Misschien een rare vraag @TessaV  maar waarom deed je het in de bosjes?

Omdat ik het niet kon ophouden en een kwartier van me huis af was 

@TessaV hoe oud ben je (en was je toen dan)?

Ik ben nu 15 en toen was ik 13

@TessaV doe je het dan ook weleens in het zwembad?

Reputatie 3
Badge +1

eens in het zwembad en eens in plopsaland😅😅😅

@girl_melissa

En als ik mag vragen wat was er zo raar aan dat je het in het zwembad deed (en waar en waarom deed je het in plopsaland)?

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

@TessaV @girl_melissa  @IcemanFan1 

Letten jullie op regel 8. Chatten en bloggen is niet toegestaan!

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag. 

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen

 

Veel plezier verder op het Forum!

Anne - De Kindertelefoon

@IcemanFan1 

 

In een hondenparkje heb ik in de bosjes gepoept naast een busstation 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Badge

Ik heb mijn jonger zusje al eens latten 

Plassen in een stadspark meerdere keren 

En in de struiken bij een parkeerplaats ook meerdere keren

Ze zat ongeveer 40 minuten op school bus 

Gr Tom 

 

In een zwembadhokje in Centerparcs samen met mijn bff omdat we het allebei geil vonden.

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben een jongen maar mijn zusje ging wel eens in de bosjes plassen als we dan aan het vissen waren met mijn vader (is wel toen ze nog 6 was ofzo dus hopelijk maakt dat het wel minder raar)

Hopelijk had je er wat aan.

Reageer