Vraag

meisjes die douchen op de sportclub

  • 27 June 2019
  • 7 reacties
  • 3377 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, even een apparte vraag aan de meisjes onder ons op dit forum, maar douchen jullie ook wel eens op de sportclub en waarom doen jullie het thuis/op de club. en als je op de club doucht, hoe douche je dan en met hoeveel anderen. en even leuk om te weten welke sport je doet.

bedankt voor het antwoorden

7 reacties

Badge
Wil je gaan gluren?
Hoi

Zowel m'n vriendinnen als ik douchen liever thuis. Na het sporten gaan we vrijwel meteen naar huis, en springen we daar onder de douche. Daarbij is er op de aikidoclub waar ik tweemaal per week train voor de meisjes maar één douchehokje beschikbaar, waardoor ik die liever laat aan leden die zich wel graag zouden douchen.

Groetjes
Kenshin
Hoi

Zowel m'n vriendinnen als ik douchen liever thuis. Na het sporten gaan we vrijwel meteen naar huis, en springen we daar onder de douche. Daarbij is er op de aikidoclub waar ik tweemaal per week train voor de meisjes maar één douchehokje beschikbaar, waardoor ik die liever laat aan leden die zich wel graag zouden douchen.

Groetjes
Kenshin

Nee, ik zou nu ook niet meer op de sportclub douchen als ik een meisje was en dit topic lees.
Ik zat een paar jaar geleden op voetbal. En daar douchte iedereen behalve ik. Ik was niet onzeker over mijn lichaam, maar wilde gewoon niet dat anderen mij naakt zagen. Op een gegeven moment gingen ze ook vragen waarom ik niet douchte, want het was ook eigenlijk verplicht om te douchen (wat ik heel raar vond). Dat is mijn ervaring. Heb uiteindelijk nooit gedoucht daar want vond het onzin.
Ja ik douche altijd met sporten, ik voel me egt vies en plakkerig na het sporten en iedereen doet het. Er douchen maar weinig mensen uit mijn team. En het is gw 1 grote doucheruimte. Alleen als ik ongesteld ben, dan douche ik thuis. Maar meestal ga ik dan ook niet sporten
Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

ik doe zwemvaardigheid en bij ons zwembad moet je gewoon douchen als je de zaal in en uit gaat. Nu in Co-tijd niet, nu moeten we thuis douchen. 

Maar douchen bij een zwemclub is natuurlijk anders dan op een voetbalclub want je doucht gwn met je badpak/zwembroek aan.

Greettzz

Ik douch in de sportclub samen met de anderen

Reageer