meiden: maat voor borsten

  • 21 June 2013
  • 92 reacties
  • 117370 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
mijn vraag is eigenlijk best simpel, maar het antwoord... Daar kom ik niet uit.

Welke cup-maat is normaal voor welke leeftijd?

natuurlijk is dat  oor iedereen anders, maar wat zijn de richtlijnen?

92 reacties

ik ben 16 en heb 65aa
Ik ben 13 en heb 70aa
Dat verschilt heel erg per gewicht en wat je eet en heeft eigenlijk niks met leeftijd te maken.
Ik denk dat er niet echt richtlijnen zijn. Ik ben 14 en heb 70 E maar een vriendin van mij is ook 14 en heeft 75 B. Dus ja.

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

ik ben 12 en ik heb cupmaat 70 AA :()()( geen idee wat ik ervan moet vinden!!:joy:

Ik ben een jongen, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar A B of C cupjes. Dus het maakt ecjt niet uit hoe groot je borsten zijn, hier kun je zelf ook niks aan doen. En vooral op jonge leeftijd moet je je geen zorgen maken want ze gaan toch nog groeien!

 

Ik hoop dat dit een beetje helpt als het over onzekerheid gaat.

 

Cheers,

 

AFX

 

Reputatie 3
Badge +3

Alles is eigenlijk wel normaal. Ik heb bijvoorbeeld zelf 75B. niet verschrikkelijk klein ofzo dus, maar een goede vriendin van me heeft 65A en weer een andere 80C dus eigenlijk is alles mogelijk. Ik zou me er maar niet teveel zorgen over maken

Badge

wat ik andere mensen al heb zien reageren dit verschilt heel erg ik bijvoorbeeld ben 13 en hoef helemaal geen bh maar ik ken ook iemand van 11 die al bh's draagt.

Reputatie 3
Badge +4

Ligt denk ik ook aan lichaamsbouw erfelijkheid van oma moeders etc.

In mijn familie hebben vrouwen nog al een grote omvang, ik ben 14 en heb f cup mijn nichtje waar ik veel mee omga is 16 en heeft een h cup

Badge

ehh waarom schrijft dezelfde persoon de hele tijd de reacties en andere maten?

Ik ben 16 en heb cup 90 d en mijn  vriendinnen ook 16 hebben maar cup 70 75 a of b dus er ziet echt veel verschil in bij elk persoon

 

Tip als je vind dat je kleinen borsren hebt  draag een puch up bh die laaten ja borsten grooter lijken

Hoop dat je er wat aan hebt

Gr bren

 

Reputatie 1
Badge

ik ben net 14 en heb 75A :(

Reputatie 1
Badge

iedereen heeft een andere cupmaat dus er bestaat niet zoiets als een normale cupmaat, zelf heb ik cupmaat D, ik ben 13 en wordt in december 14

Reputatie 5
Badge +5

hey  ,

ik had eerst 80 b  maar begon op een gegeven moment pijn te doen . en ging te strak zitten .

van  vriendin andere bh gepast ( 85 c ) en nu  geen last meer . dus maat is echt bij meisjes verschillend .

en heb op google gekeken  je borsten  groeien tot je 18e a 20e jaar .

Reputatie 1
Badge

Ik heb volgens mij 75C en zit in de eerste

Badge

ik ben 13 en heb 75 AA/A

Ik ook helaas ik voel me onzeker ik zit in de eerste en meiden uit mijn klas hebben echt al grote borsten

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben 16 en heb 75B. Mijn moeder heeft 75c en hoop dat het dat bij mij ook wordt uiteindelijk 

Reageer