meiden: maat voor borsten

  • 21 June 2013
  • 92 reacties
  • 117370 Bekeken


Toon eerste bericht

92 reacties

Badge +5
Er is inderdaad geen richtlijn. Heel vaak regelt je lichaam het gewoon zo, dat je cupmaat past bij de rest van je lichaam. Ik (16) kreeg ook na mijn zwangerschap gewoon weer mijn oude cupmaat terug, en ik ben vrij tenger en heb cup B en ik denk niet dat dat nog gaat veranderen.
Er zijn idd geen richtlijnen voor, maar het helpt om vet te eten... je borsten bestaan  grotendeels uit vet :p   Zelf heb ik
70/75B
Het maakt op zich niet uit welke cup maat je heb je bosten blijven ongeveer tot je achtiende groeien en bij de een wat sneller dan bij de ander
het kan ook in je familie zitten 
Richtlijnen zijn er niet, nee. Bij de ene beginnen de borsten eerder met groeien als bij de ander. Ligt er ook aan of je overgewicht hebt of niet. Bij sommige mensen gaat het vet niet naar de buik, maar naar de borsten.

ik ben 12 en ik heb cupmaat 70 AA :()()( geen idee wat ik ervan moet vinden!!:joy:

wees blij met je grote borsten jongens vinden dit geweldig xd
ik ben bijna 13 en ik heb nog geen cupmaat denk ik, misschien pas ik nét een A'tje
Gemiddelde van nl is cup C
maar je meot kijken of t bij je lichaamsbouw past
ik ben 14 en heb 75a
Hee, ik ben bijna 14 en heb 75c 
Ik ben 14 en heb 75B maar ik ben ook maar 1.50m lang
Ik zou het niet weten...
ik ben 1.70 en weeg 48 kilo.
ik heb AA. 
Ow en ik ben 13
Ik ben 15 en heb maat 70D
Ik ben nu 12 en zit in de eerste en ik draag 75B en ik begon met bhs dragen begin groep 8 en ik begon toen gelijk met 75B daar voel ik me soms nogal onzeker over
Ik ben 13 en heb D/E ligt eraan welke winkel omvang meestal 75/80
14 en 75 c, maar het ligt niet aan je leeftijd hoe groot je cupmaat moet zijn dus ik zou gewoon wachten tot je uitgegroeit bent en dst is je eindresultaat"
Ik ben 14 en heb 70B
Maar eigenlijk boeit het allemaal niet zo. Zolang je blij bent met jezelf zonder dat andere mensen daar iets mee te maken hebben is het goed!
Ik ben 13 en heb 75D bijna E omdat deze al te klein is?
14 en 65AA

Ik ben een jongen, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar A B of C cupjes. Dus het maakt ecjt niet uit hoe groot je borsten zijn, hier kun je zelf ook niks aan doen. En vooral op jonge leeftijd moet je je geen zorgen maken want ze gaan toch nog groeien!

 

Ik hoop dat dit een beetje helpt als het over onzekerheid gaat.

 

Cheers,

 

AFX

 

Ik ben 14 en heb 65E.
De meeste meiden willen super grote borsten, nou ik niet. Ik heb kleine borsten en ik ben er super blij mee. Altijd van die kleine schattige beha's.
Er zijn voor zover ik weet geen richtlijnen voor! Je hoeft je dus nergens zorgen over te maken behalve als je last van je rug krijgt of last van je borsten zelf. Ook goed je cupmaat laten meten, de meeste vrouwen dragen de verkeerde maat! Dacht zelf altijd dat ik gewoon een 70C was blijk ik 70F te zijn?

Reageer