Beantwoord

meer slijm in mijn onderbroek

  • 23 March 2019
  • 4 reacties
  • 693 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben al ongeveer 3 jaar ongesteld, en ik heb seks gehad. sinds de laatste keer seks (2 maanden geleden) heb ik veel meer wit spul in mijn onderbroek, en het wordt steeds meer en slijm achtig. Ik vind dit echt iritand en weet gewoon niet wat het is. Want toen ik eerste keren ongesteld werd, toen kreeg ik ook wat wit spul in mijn onderbroek maar dit is meer slijm..
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 March 2019, 02:04

Bekijk origineel

4 reacties

Ga naar de dokter. Dit kan een onschuldige schimmelinfectie zijn die heel eenvoudig op te lossen is, maar evengoed kan dit een SOA zijn. Het is dus heel belangrijk dat je naar de huisarts gaat! Hoe langer je wacht, hoe erger het wordt! Je hoeft het niet aan je ouders te vertellen als je dat niet wilt, je kan gewoon zelf gaan. De huisarts heeft beroepsgeheim dus je ouders komen het dan niet te weten.
@xIronMaiden ik vind dat echt eng. En ik weet ook niet precies waar ik naartoe moet enzo
Hey @skuutt_207, gewoon naar je huisarts gaan mocht je dit echt super eng vinden vraag of je vriendje of een goede vriendin van je mee kan het onderzoek naar een soa is in het begin echt super eng maar het er over hebben met je vriendje helpt echt 🙂 suc6
Ik weet dat het eng klinkt maar dat is echt nergens voor nodig, voor de dokter is dit heel normaal. Ik had ook een keer een schimmelinfectie en toen vond ik het ook eng om naar de dokter te gaan, maar uiteindelijk was het helemaal niet zo erg! Je kan op het internet opzoeken wat het telefoonnummer is van een dokter in de buurt en dan kan je snel een afspraak maken.
Veel succes!

Reageer