Vraag

Medicinale Wiet

  • 18 August 2016
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb heel veel last van m'n anxiety ( angststoornis) heb daar door ook veel paniek aanvallen. Ik weet dat medicinale wiet te krijgen is voor dit soort problemen maar vanaf welke leeftijd mag je dat is dat gewoon vanaf 18 of niet??

4 reacties

Hey, ik heb ook veel last van angst problemen (paniekaanvallen e.d.)

Laatst heb ik voor het eerst wiet gevaped (dus niet roken en zonder e-liquids) en vond het echt heel fijn en relaxend. Er zijn ook hele verschillende soorten strains die verschillende effecten geven (bv creatief, opgewekt, relaxed etc.)

In principe is alles 18+ maar als je kan bestellen online zonder dat je ouders het weten, kan je het gewoon bestellen. Niemand vraagt om een ID, ook niet de bezorger (tenminste, als op de site staat dat het discreet wordt verzonden). Met PostNL kan je bv ook een bezorgmoment uitkiezen. Check wel eerst ff de reviews van de site als je het wilt bestellen!!

@Valor,

Het zijn niet zozeer medicijnen.
Het is het medicinaal gebruik van wiet.
Drugs worden wel eens vaker gebruikt in lage dosis als medicijn.
Bijvoorbeeld om de symptomen van bepaalde stoornissen, aandoeningen of allergieën tegen te gaan.
Ik wist niet eens dat je daar medicijnen voor had.. 😞
Je kunt daarvoor een recept van de huisarts krijgen. Heb je al overlegd over je paniekaanvallen? Er zijn vast en zeker artsen en psychologen die met je mee kunnen denken!

Medicinale wiet wordt niet of slechts gedeeltelijk vergoed. Je moet dus een groot deel zelf betalen. Veel andere medicijnen tegen een angststoornis worden wel vergoed. Het lijkt me verstandig om de opties goed te bespreken met een dokter.

Succes!

Reageer