Vraag

mannelijke perioden

  • 17 February 2020
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Badge

Hey ik ben een jongen en er komt sinds gisteren random bloed uit mijn anus ik denk dat ik mijn perioden heb heeft iemand advies hoe ik het kan stoppen???


3 reacties

Misschien moet je proberen om een tampon in je anus te duwen..

Hey ik ben een jongen en er komt sinds gisteren random bloed uit mijn anus ik denk dat ik mijn perioden heb heeft iemand advies hoe ik het kan stoppen???

Je menstrueert als je als vrouw vruchtbaar bent, je baarmoeder slijmvlies komt om de maand naar buiten als er geen bevrucht eicelletje is ingenesteld. Aangezien jij een jongen bent heb je geen baarmoeder en geen eierstokken, dus ven jij niet ongesteld. Mijn advies: licht je ouders in en ga zo snel mogelijk naar een dokter.

Misschien moet je proberen om een tampon in je anus te duwen..

Dit is niet de oplossing..

Je hebt waarschijnlijk last van inwendige aambeien, dit heeft iedereen, deze springen op een bepaald moment open en dan komt er bloed uit. De meeste mensen hebben dit niet eens door, maar aangezien je opvalt dat er bloed meekomt, heb je er waarschijnlijk gewoon veel. Probeer minder lang op het toiet te zitten, en je grote boodschap zo snel mogelijk te dozn en goed afvegen zou helpen. Naar de dokter gaan kan ook nooit kwaad.

Hopelijk beter het want dit klinkt vervelend!

Reageer