M'n moeder haalt rare dingen in haar hoofd over mijn eetgewoontes

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee hee,
Ik heb een probleempje met m'n moeder. 
Ik vond mezelf te dik dus dacht ik , ik ga afvallen.
M'n moeder merkte dat maar vondt het geen probleem.
Maar ik vondt het niet snel genoeg gaan dus at ik minder...ik dacht t maakt toch niks uit.
Het ging iets sneller maar niet snel genoeg. Dus kocht ik lax.
Ik viel 10 kg af in 2 weken . 
En ik had een net nieuwe broek alleen die was alweer te groot.
Maar m'n moeder vondt dit erg op vallend. (2 maten kleiner)
Nu gaat ze allemaal dingen zeggen van je moet eten!
Je zal eten , je gaat niet van tafel af tot dat je ge geten hebt. Je gaat je niet gedragen als een anorexia persoon.
En mijn vraag is wat moet ik nu doen????
Xxxx

13 reacties

Ik weet dat je 13 bent, hoe zwaar je bent weet ik niet. Maar het lijkt mij niet gezond om als je 13 bent 10 kilo af te vallen in 2 weken! Ook al vind dat je moeder een beetje overdreven reageert, raad je aan gewoon te eten (niet te vette dingen) en geen laxeermiddelen te gebruiken. Sport gewoon elke dag een beetje en heb geduld! Als je nog meer in 2 weken 10 kilo gaat afvallen kan je nog wel eens in het ziekenhuis belanden!
Ik zal als eerste stoppen met allemaal middeltjes te gebruiken om af te vallen. Afvallen gaat nou eenmaal niet altijd snel. Zeker omdat je nog in je groei zit is het niet verstandig om niets meer te gaan eten. Je hebt nogsteeds je vitamines en zo nodig. Wat betreft je moeder, ik denk dat je heel duidelijk aan haar moet vertellen dat je graag wilt afvallen omdat  je (wss) niet lekker in je vel zit. Hierbij moet je wel zeggen dat je geen anorexia krijgt/hebt. Al denk ik dat het zal meevallen als je stopt met al die middeltjes te gebruiken en weer gewoon gaat eten. Natuurlijk hoef je geen borden vol weg te eten. Maar een gewoon normaal bord is goed. Ga als je echt wilt afvallen ook sporten. Dit is een goeie manier om af te vallen.

Succes xx
En iedereen die zegt sporten...Ik sport serieus elke dag ...Dus dit leek me een prima uit weg . Ik weet toch wel van mezelf dat ik nooit zo ver ga
Hoi,

messchien vint je dat je moeder overdreven reageert, maar ze wilt het zekere voor het onzekere.
het is namelik neit zo gezond om 10kg in 2 weken af te vallen en je moeder is alleen maar bang dat je straks wel anorexia hebt en dat wilt ze natuurlijk neit.
ze bedoelt het waarschijnlik neit rot, ze wilt gewoon het beste voor jou!
Ja ik snap t ook wel een beetje...
Maar ze moet niet zo zeiken en mn vader gaat dat (denk) nu ook doen.
Want ik was even op een pro ana site aan t kijken niks speciaals hoor.
Maar toen kwam hij binnen.
En toen keek hij mij zo aan van wat was jij nou aan t doen.
En tijdens t eten zei ik ik heb geen honger, zegt hij : kan niet het is 6 uur dan kun je niet geen honger hebben
Help me 😞
Hoi

ik vint het neit zo gek dat je ouders zich zorgen maaken.
maar als het echt echt echt neit zo is moet je ze dat gewoon duidelik maken
gr mees
Hoeveel weeg je nu ?
49 kg 🙂 en dat vindt ik super
x
en mag ik vragen hoe lang je bent?
Ik ben 1.68
Je hebt een gezond gewicht, echter als je nog 3 kilo afvalt kom je op ondergewicht.

Als ik jou was zal ik toch proberen om naar de 54 te gaan , bij 64 kilo heb je pas overgewicht.
hey can 't believe myself 
hou oud met je zijn om lax mee tekrijgen in dewinkel?
oja ik ben ook heeelerg bezig om een paar kilo aftevallen

ik wil ze kwijt

Reageer