luiers

  • 3 September 2017
  • 8 reacties
  • 1645 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind het super leuk om luiers om te doen en dan youtube of een film te kijken en dan in mn luier te plassen ik zou dan het liefste verschoont worden maar moet dat wel altijd zelf doen wie heeft dit nog meer

8 reacties

Hoi!

Ik heb dit zelf niet, maar het lijkt me niet zo gezond. Draag je luiers om niet op te moeten staan op naar de wc te gaan? Dan heb je misschien een verslaving aan Youtube of aan films, als je het zo vervelend vindt om op te staan.

Je kunt dit af en toe doen, maar doe het niet te vaak, die luiers gaan veel geld kosten na een tijd. Je lijkt het niet om medische redenen te doen, of wel?

Groetjes
x
Ik wil ook graag luiers dragen maar mijn ouders vinden me een baby
Zijn jullie dan ook echt into de ddlg community? Met een little en een caregiver
MIsschien moet je kijken bij abdl. Het klink als dit.
@anoniemo12001 ik vindt het zelf ook altijd heel fijn om luiers te dragen en heb zelf het zelfde probleem misschien zouden we elkaar daar mee kunnen helpen
Ik vind het super leuk om luiers om te doen en dan youtube of een film te kijken en dan in mn luier te plassen ik zou dan het liefste verschoont worden maar moet dat wel altijd zelf doen wie heeft dit nog meer
Ik wil je opzich weg verschonen ik hou ook erg veel van luiers dragen. Ben je een jongen of en meisje? Ik ben een jongen
Badge

Ik vind het ook fijn om luiers te dragen ik ben 13 alleen ik koop baby luiers en ik weet niet hoe je kinder luiers in mijn maat kan kopen kan iemand mij helpen 

@Bram123 bij de kruidvat kun je drynites kopen voor kinderen van jou leeftijd. Maar ik zou het niet te vaak doen luiers in die maat zijn namelijk best duur(€7,50) en dan heb je er 9 ofzo.

Reageer