Luierfetish!!

  • 7 January 2018
  • 8 reacties
  • 2107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik (16) ben enorm verslaafd aan het gevoel van luiers, niet die onderbroek dingen maar echt die dikke luiers en van maandverband. Ik ben niet een bedplasser of iets maar echt puur verslaafd aan het gevoel. Ik wil dan ook heel graag luiers aan als er niemand thuis is. Dus ik pakte op een keer heel veel maandverband van me moeder en deed het me onderbroek in de vorm van een luier. Alleen op een dag vroeg me moeder wie er zo veel maandverband had gepakt... Ik had flow met iemand in die tijd en mijn excuus was dan ook dat zij wat nodig had, en dat ze niet zo rijk waren bij haar en dus voor een langere tijd iets nodig had. Ook toen ik logeerde bij me neefje (3) en nichtje (1) pakte ik dus 1 van die luiers in zo'n pak (luierbroekjes) en het voelde zo goddelijk maar hij ging kapot, omdat hij natuurlijk te klein is voor mij! Ik heb toen die luier maar gewoon in me neefje zijn kamer verstopt. Wie kan/wil mij helpen luiers te krijgen of heeft een oplossing zonder dat me ouders erachter komen. Want ik heb die dingen zo hard nodig!

8 reacties

Badge

Hoe kun je onopgemerkt in een luier of iets plassen?

Als je perse in een luier wil plassen en dan het liefst onopgemerkt natuurlijk, dan kan je het best op de wc gaan zitten of naar een afgelegen plek gaan en daar in je luier plassen. Als je jezelf bij de eerste keer in een luier plassen nog niet goed kan dwingen om het te laten lopen zou ik aanraden om op het toilet bij je thuis of eentje openbaar te gaan zitten. Dat helpt bij het laten lopen van je plas. Als je daarna klaar bent en je wil je luier ergens kwijt (eerst even genieten van het gevoel natuurlijk), dan kan je je luier onopgemerkt in een prullenbak openbaar weggooien als niemand kijkt. Dan kan je zonder problemen en zonder dat iemand je door heeft gehad weer naar huis. 

Geen probleem dus,

Groeten 

( echte naam verwijderd door de Kindertelefoon vanwege de anonimiteit )

Badge

ik ben 12 en wil ook enorm graag een luier ja een luier en ik dacht dat ik de enige was maar gelukig niet en wat ik doe is als ik ga zwemmen pak ik uit de prullenbak een luier en doe hem om ben ook verslaafd aan luiers ben zelf geen bedplasser

Badge
Hahahahhahahahahaah
Reputatie 3
Badge +4

Hoe kun je onopgemerkt in een luier of iets plassen?

Koop ze in de supermarkt
Badge

Ik ben 13 en heb hetzelfde je kan gewoon tiener luiers kopen in de supermarkt en verstoppen in je kamer

Reputatie 3
Badge +3

Je hebt van die luiers voor oudere kinderen die bedplassen, zou je daar een pakje van kunnen kopen? En ove rhet geld, je kan meer geld dan je nodig hebt pinnen en het contant betalen. Als je ouders ernaar vragen zeg je dat je iets uit de schoolkantine wilde kopen en je je bedacht dat je nog wel meer contant geld kon gebruiken

Het is echt raar dat ik hierover nadenk, maar ik heb het ook een keertje gedaan toen ik per se een tony choconely reep moest hebben 

 

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen,

:fox:  Kitsune-san :fox:

Badge

Bedankt je hebt me geholpen en ik ben blij dat wij hier zo open over kunnen praten

Reageer