Beantwoord

littekens

  • 10 October 2019
  • 5 reacties
  • 369 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hi, ik zit nu in de derde en ik zit sinds dit jaar op een nieuwe school. maar vorig schooljaar sneed ik mezelf op mijn arm, zeg maar aan de andere kant van mijn pols, en ik ben echt bang dat vrienden/docenten etc het zien. en dat ik dan allemaal gezeik krijg of dat ze het raar ofzo vinden. mn oude vrienden weten het van mn oude school maar nu durf ik gewoon geen t-shirts meer te dragen. gelukkig s het oktober maar t wordt straks ntl weer warm en dan weet ik het echt niet. tips?
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 October 2019, 09:39

Bekijk origineel

5 reacties

Ik zit in het zelfde schuitje. Tot nu toe draag ik alleen maar lange mouwen. Maar ik heb het 1 vriendin laten zien die wist het al en snijd zichzelf in haar benen dus die kan er mee om gaan en door dat zij mijn arm zo accepteert accepteer ik het zelf ook steeds meer dus ik durf langszaam weer onder de douch te gaan staan en naar me arm te kijken maar dit heeft lang geduurd en het is een proces geef het tijd. Zodra jij zelf het acpeteert zal het allemaal makelijker gaan

Ik kan hier veel opzeggen, maar het belangrijkste..

is of je nou nog steeds snijdt?

Badge

ik snijd mezelf ook aan de zijkant van mn pols. ik draag armbandjes en tot nu toe heeft niemand iets gezien.

Als je littekens enzo hebt zeg gwn dat het door iets anders komt niet dat je van de fiets bent gevallen ofz. Wel iets  anders. Zo weten mensen ook niet dat je je snijd. En anders moet je het gwn zeggen tegen een vriend of vriendin vvan je nieuwe school. Ik snij mezelf ook al sinds de 2e. ( ik zit nu in de 4e) in de 3e en 4e had ik zoizo een nieuwe klas sommige kende ik al. Ik heb een half jaar lang volg gehouden dat het kwam door dat ik aangereden was door een auto. Dat was ook echt zo maar die littekens kwamen niet daarvan. Uit eindelijk heb ik het toch maar verteld

 

wat ik altijd heb gedaan met mijn littekens van me zelfmoord poging is geen aandacht op trekken en als iemand erom vraagt niet raar over doen maar gewoon normaal antwoorden en het veranderen naar iets anders zoals pigment vlekken is best goed te geloven voor als het grote plekken zijn

 

Reageer