Vraag

lichaamshaar bij jongens

  • 31 March 2020
  • 5 reacties
  • 341 Bekeken

Badge

Hi allemaal, 

ik ben jongen 14 jaar en ik heb zeg maar een tan en begin dus dan ook zwart borst en buik haar te krijgen heb nu al een buiksnor…. Ik ben de eerste jongen uit me klas die dit heeft en ben bang dat als we gaan zwemmen met de klas ze me borst/ buik haar raar vinden (met name de meisjes) 

wat moet ik doen en wat vinden jullie? Hoe moet ik hiermee omgaan?

byeeee


5 reacties

Gewoon easy weg scheren als je er niet goed bij voelt anders. Het is wel stoer hoor betekent dat jij al volwassen aan het worden bent. Eerst zeggen de meisjes misschien vies enzo maar daarna dringt het door die gozer word een man. Dus voel je stoer ik heb het niet. Meisjes houden van borst haar hoor. Die Buiksnor vinden ze alle maar gaver. Want veel mensen hebben dat niet. Bijvoorbeeld ik. Hoop je geholpen te hebben. Hoor het anders wel. 

Badge

Thx voor de snelle reactie ook. Als jij hulp nodig hebt geef maar een gil....

Heyy

Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt! Als je het liever weg hebt, haal het weg , en anders laat je het gewoon lekker staan. En wat die meiden ervan vinden; is toch gewoon volwassen worden. Is net alsof zij hun menstruatie hebben. Hoort bij het opgroeien! 

Groetjes

Kaas123

Thx voor de snelle reactie ook. Als jij hulp nodig hebt geef maar een gil....

Goed man

Badge

Heyy

Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt! Als je het liever weg hebt, haal het weg , en anders laat je het gewoon lekker staan. En wat die meiden ervan vinden; is toch gewoon volwassen worden. Is net alsof zij hun menstruatie hebben. Hoort bij het opgroeien! 

Groetjes

Kaas123

Bedankt voor de reactie!

Reageer