Vraag

Lengte penis


Badge +2

Hoi ik wil weten hoelang jullie penis is . Liefst ook leeftijd bijzetten en als je tevreden bent over de lengte 

In de reacties zie je die van mij

Wil je ook je menig geven over mijn penis+de beschrijving er van 

Mag ik ook mijn mening geven op jullie penislengte en omschrijving 

Wil je ook zeggen hoe de perfecte penis eruit ziet volgens jullie( je moet niet gay of bi zijn) ik doe het ook 

Bv voor eens met een jongen af te trekken,... daarom zou ik het willen weten

Als er iets niet duidelijk is laat het dan weten.

Mijn penis is denk ik in 2 weken 1cm gegroeid is dat normaal

 

 


12 reacties

Badge +2

Dus mijn penis is 15cm stijf en 12cm slap

Nu de beschrijving van mijn penis 

Mijn penis wijkt een klein beetje uit naar links(Ik heb dus een kleine kromming)Hij is een beetje aan de donkere kant niet bruin maar eerder goud geel

Heb wel al een beetje schaamhaar  vooral aan de zijkanten en een beetje vanboven.

Mijn rechter bal is grooter dan mijn linker bal in erectie is mijn balzak losjes maar soms ook niet

Ik kan gemakkelijk mijn eikel naar buiten halen

Ben niet gay of bi maar de perfecte penis mag er zo uit zien. Het zou gewoon zijn om eens met hem af te trekken elkaar en ons zelf,…

Dus dit is het 

De penis zou stijf ca 17 cm en slap 14 cm mag ook langer zijn

Het mag een mooie rechte zijn met veel schaamhaar.

De kleur maakt niet uit

Wil wel een langere

 

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Slap 8,5 cm

stijf 10 cm

ik heb nog een voorhuid van ongeveer 1,5 cm

ik heb geen problemen om m’n voorhuid helemaal naar achteren te trekken 

omtrek is ongeveer 7/8 cm

Slap hang hij met een boogje naar beneden over m’n ballen wijzend naar beneden. Stijf heeft hij nog steeds een licht boogje. M’n piemel hangt slap mooi in het midden en stijf staat hij ook in het midden. M’n ballen zitten altijd strak onder m’n piemel. 
ik heb nog geen schaamhaar ook nog geen donshaartjes. Ik ben helemaal tevreden met wat ik heb

ik ben 13 jaar

omschr. Van die van jouw zie ik niet

prefecte piemels is voor iedereen anders, voor mij is dat onbesneden en kaal.

Je mag zeker je mening geven over m’n piemel enz. graag zelfs. Ik zou dat ook bij jouw doen

Badge +2

Slap 8,5 cm

stijf 10 cm

ik heb nog een voorhuid van ongeveer 1,5 cm

ik heb geen problemen om m’n voorhuid helemaal naar achteren te trekken 

omtrek is ongeveer 7/8 cm

Slap hang hij met een boogje naar beneden over m’n ballen wijzend naar beneden. Stijf heeft hij nog steeds een licht boogje. M’n piemel hangt slap mooi in het midden en stijf staat hij ook in het midden. M’n ballen zitten altijd strak onder m’n piemel. 
ik heb nog geen schaamhaar ook nog geen donshaartjes. Ik ben helemaal tevreden met wat ik heb

ik ben 13 jaar

omschr. Van die van jouw zie ik niet

prefecte piemels is voor iedereen anders, voor mij is dat onbesneden en kaal.

Je mag zeker je mening geven over m’n piemel enz. graag zelfs. Ik zou dat ook bij jouw doen

De eerste reactie is van mij 

Die beschrijving is wel uitgebreid maar zo  kan ik wel een beeld vormen

De lengte is goed en de rest ook ik zie jou piemel voor mij 

Is dat raar

 

Reputatie 5
Badge +5

Slap 8,5 cm

stijf 10 cm

ik heb nog een voorhuid van ongeveer 1,5 cm

ik heb geen problemen om m’n voorhuid helemaal naar achteren te trekken 

omtrek is ongeveer 7/8 cm

Slap hang hij met een boogje naar beneden over m’n ballen wijzend naar beneden. Stijf heeft hij nog steeds een licht boogje. M’n piemel hangt slap mooi in het midden en stijf staat hij ook in het midden. M’n ballen zitten altijd strak onder m’n piemel. 
ik heb nog geen schaamhaar ook nog geen donshaartjes. Ik ben helemaal tevreden met wat ik heb

ik ben 13 jaar

omschr. Van die van jouw zie ik niet

prefecte piemels is voor iedereen anders, voor mij is dat onbesneden en kaal.

Je mag zeker je mening geven over m’n piemel enz. graag zelfs. Ik zou dat ook bij jouw doen

De eerste reactie is van mij 

Die beschrijving is wel uitgebreid maar zo  kan ik wel een beeld vormen

De lengte is goed en de rest ook ik zie jou piemel voor mij 

Is dat raar

 

Die van mij is dan wel een heel stuk kleiner. Maar je bent 16 en je hebt maar een klein beetje schaamhaar, ik zou denken een hele bos.

 

Het is helemaal niet raar dat je m’n piemel “voor je ziet” hoor vele mensen hebben hem al gezien. Het is dat het niet mag maar ik zou je zo een foto st

Badge +2

Slap 8,5 cm

stijf 10 cm

ik heb nog een voorhuid van ongeveer 1,5 cm

ik heb geen problemen om m’n voorhuid helemaal naar achteren te trekken 

omtrek is ongeveer 7/8 cm

Slap hang hij met een boogje naar beneden over m’n ballen wijzend naar beneden. Stijf heeft hij nog steeds een licht boogje. M’n piemel hangt slap mooi in het midden en stijf staat hij ook in het midden. M’n ballen zitten altijd strak onder m’n piemel. 
ik heb nog geen schaamhaar ook nog geen donshaartjes. Ik ben helemaal tevreden met wat ik heb

ik ben 13 jaar

omschr. Van die van jouw zie ik niet

prefecte piemels is voor iedereen anders, voor mij is dat onbesneden en kaal.

Je mag zeker je mening geven over m’n piemel enz. graag zelfs. Ik zou dat ook bij jouw doen

De eerste reactie is van mij 

Die beschrijving is wel uitgebreid maar zo  kan ik wel een beeld vormen

De lengte is goed en de rest ook ik zie jou piemel voor mij 

Is dat raar

 

Die van mij is dan wel een heel stuk kleiner. Maar je bent 16 en je hebt maar een klein beetje schaamhaar, ik zou denken een hele bos.

 

Het is helemaal niet raar dat je m’n piemel “voor je ziet” hoor vele mensen hebben hem al gezien. Het is dat het niet mag maar ik zou je zo een foto st

Ja jammer hè 

Zou hem graag zien en de mijne ook sturen

Heyy

Ben 14 jaar

Slap 9

Stijf 12.5 

Mag best langer. Zal ofc nog groeien, ben pas 14

Als ie slap is hangt ie heel klein beetje naar rechts. Stijf is dit weg.

Perfecte penis weet ik niet echt , nooit over nagedacht eigenlijk.

Je mag best zeggen wat je ervan vindt hoor

Groetjs

 

Badge

mijn piemel is 8,5 cm slap. En 13,5 cm stijf,  en ik ben 12. Zelf denk ik dat ik een kleine heb wat vinden jullie? Wel heb ik schaamhaar mijn pik is slap omlaag gericht en stijf omhoog. Laat je reactie achter daar heb ik echt wat aan. En ‘s avonds trek ik mezelf altijd lekker af. Laat je mening achter in de reactie.

mijn piemel is 8,5 cm slap. En 13,5 cm stijf,  en ik ben 12. Zelf denk ik dat ik een kleine heb wat vinden jullie? Wel heb ik schaamhaar mijn pik is slap omlaag gericht en stijf omhoog. Laat je reactie achter daar heb ik echt wat aan. En ‘s avonds trek ik mezelf altijd lekker af. Laat je mening achter in de reactie.

Je hebt zeker geen kleine, ik ben 14 en ik heb 8cm slap en 13 cm stijf.

ik heb een beetje schaamhaar en mijn pik staat altijd ietwat naar links en ik heb nog nooit nagedacht over de perfecte pik

Reputatie 2
Badge +4

Hoi ik wil weten hoelang jullie penis is . Liefst ook leeftijd bijzetten en als je tevreden bent over de lengte 

In de reacties zie je die van mij

Wil je ook je menig geven over mijn penis+de beschrijving er van ik ben 14 jaar mijn penis is een beetje krom en als hij stijf is is hij lekker hard euhm ik heb een best wel grote balzak en ik heb scheer mijn schaamhaar 

Mag ik ook mijn mening geven op jullie penislengte en omschrijving ja 

Wil je ook zeggen hoe de perfecte penis eruit ziet volgens jullie( je moet niet gay of bi zijn) ik doe het ook ik denk dat de perfecte penis voor vrouwen 19 cm is met grote ballen 

Bv voor eens met een jongen af te trekken,… nee daarom zou ik het willen weten

Als er iets niet duidelijk is laat het dan weten.

Mijn penis is denk ik in 2 weken 1cm gegroeid is dat normaal

 

 

 

Badge

Mijne is 3cm slap en 5cm stijf. 

Voorhuid is best lang, kan makkelijk naar achter.

Ik vind 'm super mooi

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik wil weten hoelang jullie penis is . Liefst ook leeftijd bijzetten en als je tevreden bent over de lengte 

In de reacties zie je die van mij

Wil je ook je menig geven over mijn penis+de beschrijving er van 

Mag ik ook mijn mening geven op jullie penislengte en omschrijving 

Wil je ook zeggen hoe de perfecte penis eruit ziet volgens jullie( je moet niet gay of bi zijn) ik doe het ook 

Bv voor eens met een jongen af te trekken,... daarom zou ik het willen weten

Als er iets niet duidelijk is laat het dan weten.

Mijn penis is denk ik in 2 weken 1cm gegroeid is dat normaal

 

 

16 cm stijf. 14 jaar

Reputatie 7
Badge +3

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Reageer