lengte penis


hallo allemaal ik ben nu 14 jaar en mijn penis is in erectie toestand 10 cm lang is dit normaal voor een jongen van mijn leeftijd en zijn er een paar technieken of middeltjes die helpen en is dit niet wat kort voor mij leeftijd en is dit eigenlijk belangrijk

30 reacties

Hi Stefdestef,
Met 10 cm. stijf ben jij in het gemiddelde voor jouw leeftijd! Met 10 cm. kan jij al seks hebben als je wil. Ik bedoel dan met een meisje van jouw leeftijd.
Met 14 jaar zijn er onder jongens heel grote verschillen in ontwikkeling.
Jouw penis gaat nog wel groeien. Je zal vast aan de gemiddelde penislengte komen. 12 tm 15 cm.

Er zijn geen middeltjes of technieken om hem langer te maken!

En het is ook niet zo belangrijk! Belangrijk is, dat hij goed werkt en dat je er een lekker gevoel van krijgt als je klaarkomt.
Met een grote penis kan je weer andere dingen doen dan met een kleine penis. (je kan weer makkelijker anaal)
Seks is wennen en experimenteren. Iedereen is weer anders.
Het is belangrijk dat je plezier met je partner hebt
Geluk! M12G
Ik heb nu het probleem dat als ik aftrek dat er enkel voorvocht komt is het normaal
Ja, Stefdestef,
Dat is normaal.
Je kan dan alleen nog maar in de 'opgewonden' toestand komen. Dat had ik ook!
Ben je al eens klaar gekomen?
Het gaat allemaal nog groeien bij jou!

Je moet accepteren dat er enorme ontwikkelingsverschillen zijn tussen jongens onderling.
Er zijn jongens van 10 die al een sterk, volwassen orgasme kunnen beleven. En daarbij, iedere keer, een meer dan gemiddelde zaadlozing afgeven.
En tegelijkertijd zijn er jongens van 14 die nog nooit zijn klaargekomen en ook nog helemaal niet opgewonden of geil zijn, omdat ze het lichamelijk nog niet kunnen!
Allebei is normaal.
M12G
Alleen nog maar met voorvocht nog geen sperma
Stefdestef,
Als je een orgasme hebt, het lekkere gevoel, dan is dat 'voorvocht' wat jij daarbij hebt al sperma hoor!
Spuit het er uit?
Voorvocht komt al als je alleen maar opgewonden bent. Dus zonder af te trekken.
Het druppelt er meestal uit. Het is glashelder en kleeft hartstikke.
Plezier! M12G
M12G

Is sperma dan doorzicht en plakkerig en het was echt maar 1 drup
Ja, dat kan heel goed!
Het komt als je een orgasme hebt, een heel heftig, kietelig gevoel in je pik en je lijf ook.
Heb je dat gehad?

Het is gewoon dat je in je ontwikkeling bent.
Je piemel zal heus ook nog groeien.
Dat gaat allemaal vanzelf.
De kans is groot dat jouw piemel zo groot word als die van je vader!
M12G

In mijn penis ,wel maar in me lijf niet maar het komt eigenlijk als mijn penis nog wel stijf is maar al minder dan toen ik begon met aftrekken
Nou,
Flink oefenen.
Het klinkt nog niet als een orgasme.
Het is een heftig gevoel, wat je meteen zal erkennen.
(Ik had het al toen ik 10 werd)

Als je het nooit hebt gehad, is het best moeilijk om uit te leggen hoe het voelt.
Je verliest even de beheersing over je lichaam. Best raar. Maar niet eng! Het is heel fijn!
Maar wat is dat plakkerige spul dan is het sperma of voorvocht want ik kreeg het toen ik aan het aftrekken was
Ging je lichaam uiteindelijk 'schokken'.
Dat de spieren aanspannen en ontspannen, in schokgolven?
Je voelt het in je pik
Maar ook in je benen, buik, rug, bost, billen en zelfs tenen! Kramp!
en het is heel lekker
Ja nee het kwam eruit en voelde verder niks dacht eerst dat het plas was maar was het niet want het plakte ongeloofelijk hard
Ja, duidelijk!
Je was alleen opgewonden, je bent nog niet tot een orgasme gekomen.
Dat plakkerige vocht is dus voorvocht.
Nou, je bent lekker bezig!
Goed oefenen en langer doorgaan met aftrekken.
Je komt vanzelf een keer klaar! Je lichaam moet er klaar voor zijn.
Je kan het voorvocht gerust oplikken!
Het is gewoon en heel normaal
Hoelang duurt het ongeveer tot er sperma bijkomt en kun je dat forceren
Nee, ik kan je niet zeggen wanneer het sperma bij je komt!
Speel regelmatig met jezelf.
Probeer met aftrekken eens eerst langzaam te trekken en daarna sneller.
En wissel het af. Je zal ook wel voelen dat je arm er pijn van gaat doen, al dat getrek!
Je moet gaan uitvinden wat lekker voelt en hoe jouw pik werkt.
Daar kan ik je helaas niks over zeggen.
Maar jouw penis gaat nog groeien, je bent mss op de helft van je ontwikkeling.

Als je gaat forceren gaat het alleen maar pijn doen.
Je moet leren om het met plezier te doen. Je piemel geeft al voorvocht!
Ja maar het is gewoon vervelend dat je je best doet met aftrekken en er dan gewoon wat voorvocht bijkomt maar komt het sperma dan om het einde erbij
Ik moet gaan slapen.
Tot morgen, en als je nog vragen aan me hebt, stel je ze hier maar.
Deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon.
M12G
Oke tot morgen
Je moet het je voorstellen als bij 200m. hardlopen:
Je start
Dan zet je aan
Dan op het einde geef je de eindsprint!
Daar bij de eindsprint geeft je lichaam het sperma.

Voor een orgasme moet je je lichamelijk inspannen!
Oke maar nu als ik masturbeer heb ik het gevoel dat ik moet plassen dan pers ik en dan komt het voorvocht
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Bij klaarkomen komt geen ‘persen’ kijken. Je ejaculeert gewoon als je je hoogtepunt bereikt. Daarnaast heeft ‘persen’ geen zin, want je prostaat voorkomt dat je kunt plassen. Persen bij het masturberen is zinloos.

Volgens mij heb jij je hoogtepunt nog nooit bereikt, omdat je stopt zodra je dat plasgevoel krijgt. Dan ‘pers’ je naar eigen zeggen 1 druppel voorvocht eruit. Je zal dat plasgevoel moeten negeren en bewoon doorgaan met masturberen zonder dat je gaat ‘persen’ of wat dan ook. Dan zal je vanzelf ooit je hoogtepunt bereiken.
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -
@Daan.
oke bedankt
Hey Stefdestef,
Je hebt het nog niet gehad.
Oefen rustig verder. Het komt vanzelf.
Het komt als jouw lichaam er klaar voor is!
Hey Stefdestef Hoe zit dat?
Bij een "vragenlijst jongens en meisjes" van NOLIVER vult ene STEFDESTEF in dat hij een pik van 20 cm heeft.
En dat hij sperma spuit en veel opruimwerk heeft.
Is het fake of echt?
Fake waarschijn lijk mijn broer op mijn account hij zat gisteren ook op de laptop

Reageer