Vraag

Lengte.

  • 19 February 2019
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben een meisje van bijna 14 (in april wordt ik 14) en ik heb een vraagje over mijn lengte.

Ik heb een lengte van 1,70 en ik vind mezelf erg lang.

Mijn eerste vraag is dus: Ga ik nog meer veel meer groeien? Mijn ouders zijn allebei niet super lang (1,64 en 1.78). Ik ben al ongesteld (ik zeg dit omdat iemand tegen me zei dat ongesteldheid ook een rol speelt in het groeiproces.

Mijn tweede vraag is: Vinden jongens meisjes van 1,70 te lang? Of vinden ze het gewoon een goede lengte? Ik heb het dan over jongens in het algemeen.

Thanks alvast!

3 reacties

Over het algemeen komen meisjes eerder in de puberteit dan jongens, ze krijgen dus ook eerder hun groeispurt. Waarschijnlijk heb jij je groeispurt al gehad je zal waarschijnlijk nog wel groeien maar ik denk niet dat je al te veel/ snel zal groeien.

Ik kan niet zeggen of jongens meisjes van rond de 1,70 aantrekkelijk vinden of niet, iedereen heeft hun eigen voorkeuren. Persoonlijk vind ik lange meisjes wel aantrekkelijk.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad.

Veel succes!
Hey,

Je hoeft je helemaal niet te schamen voor je lengte! Je mag juist blij zijn!
Ik ben 16 jaar en ik ben 1.88m! hihi!
En ik vind het geweldig om lang te zijn
Waarom?
• Ik kan over veel mensen heen kijken
• Geeft een gevoel van leiderschap/baas zijn
• Veel mensen schatten je ouder

Er zijn vast wel nog meer positieve dingen aan lang zijn!

xoxo
Miss W
Hiya,

Ik denk dat je nog wel wat kan gaan groeien, maar ik weet het niet zeker want het ligt allemaal genetisch he.
Mijn oma was heel klein, en daarom ben ik dus ook heel klein want mijn vader is gewoon gemiddeld.

Jij ook trouwens 1.70 is het gemiddelde in Nederland.
Gewoon prima dus,

Is gewoon een prima lengte vind ik,
iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en afkeuren maar over het algemeen vinden jongens (in nederland) het gewoon een prima lengte.

Het ligt echt aan diegene die je het vraagt,
het is net zoiets als 'houden meiden van boeken' of zoiets de ene kan niet zonder en de andere wilt niet levend gevonden ermee worden. (misschien iets te extreem maar je begrijpt me hopelijk wel)

Ik ben zelf 1.63/164 denk ik?
Best aan de kleine kant, maar ik voel me gelukkig met mijn lengte.
Elke lengte heeft voor en nadelen.

Uiteindelijk gaat het volgens mij eerder om het persoon dan om de lengte dus als je gewoon een leuke meid bent hoef je je geen zorgen te maken.

*een virtuele knuffel en kus van Maii* 🙂

Reageer