Last van tarrels

  • 5 January 2016
  • 3 reacties
  • 29264 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
ik ben 17 jaar oud en heb enorm veel last van tarrels,
ik moet het elke dag wegplukken, en de volgende dag is het terug.
wat moet ik doen???
alvast bedankt,

Mvg

3 reacties

Konthaar scheren.
Yoshifr,

Wat naar dat je poep tussen je konthaar blijft plakken. Er is maar een manier om het te voorkomen en dat is je konthaar scheren. Tarrels zijn erg onhygiënisch en je draagt een geurtje bij je. Was ook elke dag je kint zodat je zeker weet dat alles schoon is.

Veel succes.
Hallo Yoshiffrrrrr,

Ik heb ook wel eens last van Tarrelz gehad, ach wie niet, laten we niet scheitheilig doen met zijn allen; we plukken allemaal wel eens krokant tarreltje tussen de billekadetjes vandaan, we hebben allemaal wel eens onze bruine korstjes in de achterklabanus hangen. Ik denk dat wat ik wil zeggen is, dat let it be. WAt ik je kan aanraden om af en toe goed te luchten. wat ik zelf graag doe is na het douchen mijn anus richting de ventilator een minuutje of 10 laten drogen in de wind. Een lekker droge windstreek voorkomt de vorming van tarrelz. Let ook even extra op bij het flatuleren, zodat je geen vocht of vaste substantie laat passeren en je je strikte beperkt tot de uitstoot van gas.
Ik kan je ook aanraden om op zijn scandinavisch te vegen, zoals gedetailleerd wordt uitgelegd in het nummer applaus van de jeugd van tegenwordig, waarbij men een draaibeweging toepast met fluctuerende snelheid met variatie tussen de 2,5 en 25 toeren per minuut, wisselend tussen rechtsom en linksom elke 10 seconden. Deze techniek heeft mij nog nooit in de steek gelaten.

Reageer