Vraag

Lange schaamlippen

  • 7 May 2018
  • 5 reacties
  • 685 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heeey um ja ik ben een meisje van 14half & heb best lange schaamlippen naja dat ze uitsteken ofs (2/3) cm en ik schaam me er best voor en ben ik bang wat jongens er van vinden ( als dat moment aankomt uknow ) ik weet niet hoe het er bij andere uitziet al heb k wel op plaatjes of films gezien dat niemand dat heeft? Maar mijn vraag is is dit nomaal ( hebben veel dit ) en wat vinden jongens ervan?!

5 reacties

Ik heb het even opgezocht en ik kreeg gelijk reclame over schaamlip correctie. Ik denk dus dat wat je op plaatjes of filmpjes hebt gezien (als het echte mensen zijn, natuurlijk) een schaamlip correctie hebben gehad. Ook las ik dat veel vrouwen dit hebben.
Het is wel normaal dat de binnenste schaamlippen groter zijn dan de buitenste. Voorheen werden de binnenste de 'kleine' schaamlippen genoemd, en zou je dus sneller denken dat je te grote schaamlippen hebt.

Wat wel belangrijk is is dat het geen pijn doet en niet irriteert. Als het wel pijn doet, of je hebt er last van, kun je er het best met iemand over praten, bijvoorbeeld een van je ouders, of als je dat liever niet hebt, kun je ook naar de dokter. Die heeft geheimhoudingsplicht en mag dus niks aan je ouders vertellen als jij dat niet wilt.

Hopelijk helpt dit een beetje,
Kirito
" op plaatjes of films gezien dat niemand dat heeft?"
Omdat ze dat wegwerken, door zo'n correctie bijvoorbeeld.
Het is precies hetzelfde met andere modellen: die zijn ook smetteloos en vertonen nooit littekens of andere onvoltooidheden.

Als het goed is is dat volkomen normaal, dus ik denk dat als je eenmaal met iemand in bed duikt dat hij of zij er niet al te moeilijk over zou doen.
Liefde maakt toch blind?
Ik heb hetzelfde, bij mij is ook nog eens het geval dat maar één van mijn schaamlippen uitsteekt en de ander niet. Ik schaam me er ook erg voor.
Hoi!

Dit hoeft geen probleem te zijn. Zolang je geen pijn ervaart, hoef je je geen zorgen te maken.

Ik weet niet op wat voor beeldmateriaal je je baseert, maar zoals bovenstaande reacties aangeven, kan het dat zij dit hebben laten bijwerken.

Een goede partner zal hier geen probleem van maken. Als het zo ver komt dat je dit aan een jongen laat zien, vermoed ik dat zijn liefde en respect voor jou hier niet door beïnvloed zal worden.

Groetjes
x
Hey,

Het is goed dat je ook hierheen komt met je vraag. Die beelden moet je niet geloven. De meeste dingen zijn gefotoshopt en nep.

Volgens mij is het gewoon normaal en hoef je je als je geen medische klachten hebt geen zorgen te maken.

Je hoeft je ook niet te schamen. Iedereen is anders en uniek, dus er is ook geen ideaalbeeld ofzo (naar mijn mening).

Gr. Pin

Reageer