Vraag

kun je vullingen uit een bh halen?

  • 9 June 2021
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Bij me vorige topic  heb ik reacties gekregen en die reacties brachten me op een idee.. kan je de vullingen uit een bh halen?  Want ik vond een topje achter in m'n kast met een sterke ondersteunings band. .maar daardoor schijnen me tepels door. Dus als ik e vullingen uit m'n bh haal dan is alles opgelost. (Als je niet weet wat ik bedoel lees vorige topic. Over bh) 


5 reacties

Hey, probeer eerst maar je moeder ervan te overtuigen dat je een bh wil. Dat scheelt je een hoop gedoe!

Maar om je vraag te beantwoorden: bij sommige BH’s kan dat wel ja, maar het kan wel lastig zijn en om het dan in je topje te krijgen… lijkt me toch beter om een bh te kopen/dragen.

Reputatie 4
Badge +3

Heb je geen keld geld of zak geld?

Reputatie 1
Badge +2

-Onnodige quotes verwijderd-​​​​​​​

Wel maar m'n ouders kunnen alles zien enz

Wel maar m'n ouders kunnen alles zien enz

Hey,

 

Ik zou toch proberen je moeder te overtuigen. Dat scheelt een hoop gedoe met vullingen etc. En het is helemaal niet raar dat jij een BH wil!

 

Groetjes van mij!

Robin Hood

Reputatie 4
Badge +3

Ja maar als je je bh maat zelf rukkend en bij de hema koopt? Of en bol.com. kadobon koopt?of geld er af haald en dan contant betaald? Of geld van je vader ofje moeder pakt? Of gwoon geen draagt ik weet niet warom je het zo graag wil, maar ik heb er 2 maar die dingen zijn niet genoodzaakt.  En veel mensen vinden zonder bh fijner. Het is toch wel en extra laag die strak omje heen zit.

Reageer