Vraag

Krassen of snijden?

  • 13 April 2018
  • 9 reacties
  • 726 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey ik ben maya en ik kras mij zelf maar ze worden steeds iets dieper nu en mijn vraag is dus
Wanneer word krassen snijden?

9 reacties

Ten eerste is het af te raden.
Beiden zijn niet al te best , dus hopelijk ben je daar al een oplossing voor aa nhet bedenken.

Voor zover ik het verschil weet zijn krassen vrij standaard nogal oppervlakkig zonder dat het echt bloed.
Snijwonden daarentegen zijn mogelijk dunner , maar bloeden vaker.

Wederom raad ik beiden af, niet alleen vanwege het feit dat je zo infecties op kan lopen, maar ook vanwege het feit dat dit verslavend en destructief is.

Ps:
Ik verwacht zo ongeveer dat een deel van de inhoud gewijzigd gaat worden, dus houdt daar rekening mee
@menspersoon dus zodra ze een beetje beginnen te bloeden ook al zijn het maar een paar druppeltjes is het snijden?
Weet je wat het beste os gewoon niet doen
Ik raad het nog steeds af, maar ja zo ongeveer dat.

Het ligt ook aan het voorwerp die je gebruikt en die ik niet mag noemen.
@anoniemgirlsxx ik doe al mwer dan 2 maanden aan krassen maar mijn vraag is eigenlijk wanneer word krassen snijden?
@anoniemgirlsxx ik doe al mwer dan 2 maanden aan krassen maar mijn vraag is eigenlijk wanneer word krassen snijden? Als er bloed uit komt wordt het snijden. Echter raad ik het af om te doen (je krijgt er ook littekens van) Ik raad je aan om er met iemand over te praten want het is niet goed voor je.

- Bericht is aangepast door de Kindertelefoon ivm overtreding van de forumregels -
@Kareldegrote Ik heb er ook met iemand over gepraat dat ik me eigen kras maar diegene weet dus nu niet dat ze dieper geworden zijn en moet van hem ook naar de huisarts gaan maar durf het niet dus jaa
@MVZ Ik snap dat de de huisarts hoogdrempelig is, echter verwacht ik wel dat het zal helpen. Een huisarts gaat niet oordelen over je, hij/zij zal alleen proberen je te helpen. Maar ik vind het al knap van je dat je er al iemand over verteld hebt!
@KARELDEGROTE dankjewel

Reageer