Knobbels in borsten

• 3 October 2015
  • 6 reacties
  • 362 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hi! Dus ik voel twee knobbels in mijn borsten en ik weet niet of het erg is. Op internet staat dat het borstkanker kan zijn maar in 75% van de gevallen is dat het niet. Ik durf niet echt naar een huisarts want in heb nogal een groot verschil tussen mijn borsten 

6 reacties

Als je het niet vertrouwd moet je naar de huisarts gaan. Ik snap eigenlijk niet echt waarom je dat niet durft, als er iemand is bij wie je dat zou moeten durven is het wel een huisarts. Die ziet zo vaak naakte mensen en heeft echt wel gekkere dingen gezien dan iemand wiens borsten een beetje verschillen. Gewoon even door de zure appel heen bijten! Succes
Als je het niet vertrouwd moet je naar de huisarts gaan. Ik snap eigenlijk niet echt waarom je dat niet durft, als er iemand is bij wie je dat zou moeten durven is het wel een huisarts. Die ziet zo vaak naakte mensen en heeft echt wel gekkere dingen gezien dan iemand wiens borsten een beetje verschillen. Gewoon even door de zure appel heen bijten! Succes

ze verschillen niet een beetje, de ene heeft cup a/b en de ander d. Het is niet echt een makkelijk iets
Wel, als je last hebt van je asymmetrische borsten kun je het daar ook gelijk over hebben. Nog nuttiger om even langs te gaan 🙂. En zoals justaboy29 al zegt, de huisarts ziet wel vaker naakte mensen en veel vreemdere dingen dan ongelijke borsten, dat hebben wel meer mensen. 
je hebt altijd 2 harde dingen in je borst, daaar word melk gemaakt voor je kinderen later, haal je ze niet door de war?
Ik zou gewoon even naar de arts gaan. Misschien vind je het vervelend, maar je kan vragen om een vrouwelijke arts. Dat lijkt me een stukje minder awkward. Als ze vragen waarom zeg je dat je een probleem hebt met je intieme gedeelte en dan zullen ze je vast wel begrijpen.
Succes!
je hebt altijd 2 knobbels, dat heb ik ook. maar als het aan de buitenkant is zou ik wel naar de huisarts gaan

Reageer