kleine borsten is dit normaal?

• 7 september 2015
  • 5 reacties
  • 261 Bekeken

heeyy,ik ben 13 jaar. en alle meisjes uit mijn klas hebben al borsten. ik ben al ongesteld maar ik heb hele kleine borsten. ik heb nog lange na geen cupmaat aa. en ik heb ook bijna nog geen okselhaar is dit normaal? reacties zijn welkom:)

5 reacties

hey, dit is echt hartstikke normaal, ik zit momenteel op heb HBO en ik heb meisjes in men klas die amper borsten hebben, dus schaam je niet en het komt wel goed. alles komt op zijn tijd
wees blij dat je nog geen okselhaar hebt XD. En wat de rest betreft, dat komt allemaal nog wel geen zorgen.
Ja het is nromaal, Ik ben zelf ook 13  en begon te puberen op me 11e (toen werd ik voor het eerst ongesteld). Ik draag cup c70 (niet zo groot als het lijkt) maar heb geduld. Want je je hoeft helemaal niet zo snel te groeien jou tijd komt nog. Je borsten kunnen groeien tot je 18e dus heb geduld. 🙂 Trouwens wanneer word je 14?
Dat ligt er een beetje aan.
Je kan kleine borstjes hebben, maar er is ook een grote kans dat je nog moet groeien hoor!
Er zijn best veel dertienjarige met kleine borstjes.
Het maakt ook niet uit of je grote borsten hebt of kleine.
Lieve schat,

Maak je geen zorgen om je borsten! Bij de een zijn ze groot, bij de ander klein. Bij sommige al op jonge leeftijd en bij andere op ouder leeftijd. Borsten hoeven niet persé groot te zijn. Ze zijn bij iedereen anders en dat is helemaal normaal!
Wees niet onzeker, er is niks om je zorgen over te maken :)

Groetjes!

Reageer