Kleine borsten en rare bultjes

• 11 mei 2013
  • 8 reacties
  • 569 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hooii!

Ik heb eigenlijk 2 probleempjes:
1. Ik ben 13 (jarig in februari) en ben nog helemaal plat. Ik vind dit erg jammer omdat bijna al mijn vriendinnen wel gewoon een bh dragen. Laatst gingen we naar het strand en iedereen had van die mooie bikini's aan...Maar ik kan die niet aan omdat ik gewoon plat ben..Ik baal hier echt heel erg van. Heeft iemand tips?

2. Ik heb rare bultjes op mijn armen en benen waardoor het lijkt alsof ik altijd kippenvel heb...Ik heb al vanalles geprobeerd (scrub, bodylotion enz) maar er gebeurd niks. Is er iemand die dit ook heeft? Hebben jullie tips?

Plz help meee!

xx

8 reacties

Hoii ik kan je niet echt helpen maar ik denk dat het het beste is dat je misschien eens naar je huistarts gaat ?
Die gaat er denk ik meer van weten maar die kleine bultjes op mijn armen heb ik ook maar zo meer vanboven.
Soms lijken het wel puistjes en het juikt bij me juikt het bij jou ook soms?
1: komt wel goed je krijgt wel borsten
2: die bultjes heb ik okk, geen probleem
~Bodhi
Hoi. Heel erg bedankt voor de tips! Nou heb ik een vraag....Mijn moeder heeft een bh van 75AA gekocht voor mij. Ik vind hem heeel mooi en ben er super trots op. Maar ik lijkt door die bh dus niet helemaal plat meer. Ik ben bang dat als ik hem aandoe dat mensen dan gaan denken: woow heeft ze vulli. aan ofzo? Zal ik hem aandoen of niet? Xx
aa is niet heel groot dus gewoon aandoen mensen zullen er niks overdenken
met je 1e probleem kan ik je niet echt helpen ben namelijk een jongen 0.o
maar met je 2e wel (drm heb ik dit topic ook aangeklikt) ik had dat ook in mijn gezicht en ik ging naar de huisarts en kreeg eenofandere zalf
Okii thnx x
GWBIEMAND ik heb een vraag voor jou of iemand anders die dit nu leest (deze topic is namelijk ook van 3 jaar geleden) ik heb zelf ook van die bultjes op mijn armen en een beetje op mijn gezicht ik zou graag willen vragen hoe dit voor jou is afgelopen. zelf maak ik me er niet zoveel zorgen om ik krab soms een beetje wat dooge buldjes weg en verder kijk ik er niet zo naar. ik merk wel na een vakantie met was zon wordt het wel heel wat minder.
De borsten maken niet uit, zelf krijg ik ze al sinds ik 10 ben, maar bij sommige mensen groeien ze gewoon wat later, don't worry! 🙂

Reageer