Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Kleine borsten en billen

• 1 september 2012
  • 14 reacties
  • 9102 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee iedereen,

Ik zit met iets, ik heb namelijk echt super kleine borsten en een mini kont.
Even serieus, ik erger me kapot aan mijn lichaam ! 
Ik ben 14, super dun en best klein (1,63 en 42 kilo) ik heb trouwens geen anorexia en ben gewoon zo gebouwt, ik kom ook gewoon niks aan hoe veel ik ook eet.
En ja ik ken de verhalen, Oohh maar je bent nog niet ongesteld en je groeit nog vet lang door maar iedereen om mij heen heeft gewoon borsten en vele ook ronde billen. 
Het is absoluut niet zo dat ik een buitenbeentje ben, een nerd en gepest word ! In tegendeel zelfs, ik ben niet super populair maar heb wel gewoon veel populaire vrienden en hoor ook wel bij de populairste van de klas. Nu vind ik mezelf echt niet knap (qua gezicht) maar ook helemaal niet lelijk, wow dit komt raar over maar zo is het niet bedoeld ! Zo weten jullie beter hoe het in elkaar zit... Ik heb best veel vriendjes gehad (ook veel stomme haha maar iedereen maakt wel eens fouten) 
Maar ik heb veel jongens als vrienden, mijn vriendinnen zeggen ook gewoon dat ik een kleine kont heb het is als grappige opmerking en zo doe ik dan ook maar meemaar diep vanbinnen schaam ik me kapot en ben ik super verdrietig, ik doe altijd alsof het me geen kloot boeit maar ze moesten eens weten. Voor de rest tja...Weten jullie hoe ik grotere borsten en/of billen krijg ?! Help me alsjeblieft ! Ook jongens ;)
(ik vind het onzin om 5 meter vulling in mijn bh ofzo te doen want als ik dan in het zwembad ben of met een jonge naar bed ga (wat ik nog lang niet durf vanwege mijn lichaam ) ze het toch zien en als ze daardoor zich aangetrokken voelen is het een grote teleurstelling en gênant voor mij)

XX  verdrietig meisje met kleine borsten en billen
Please help me !

14 reacties

ik kan je niet egt hopen ben wel even lang en zwaar en het is egt niet om je voor te schamen als die jongen echt om je geeft dan maakt het helemaal niks uit  
hey,

ik vind niet dat het iets is om je vor te schamen hoor.
ieder lichaam is nu eenmaal anders gebouwd en die van jou is nu eenmaal zo.
maar dat maakt je niet tot een ander persoon. mensen vinden je nog even lief en zal ook zo blijven.
jongens zien jou zoals je bent een leuke lieve meid. en dan maakt het hun niet uit dat je er zo uit ziet.
probeer je niet blind te staren op wat je niet hebt. probeer te waarderen wat je wel hebt.
het komt vanzelf wel. precies zoals die verhalen zeggen ;)
je kan denk best eens zeggen dat je dat grapje over je kont wel kent dat ze nu eens wat orginelers moeten verzinnen dat het vervelend word.
als je het beetje goed brengt kunnen ze er best om lachen.
Ze zeggen dat als je je bortsen massert ze sneller groeien, en dat je het beste zonder bh kan slapen. Maar dat zouden ook zomaar fabels kunnen zijn.

Hoe dan ook, wees blij met je figuur! Ik weet zeker dat veel meiden als ze jou zien denken: 'Was ik ook maar zo dun!' ;) 
Ik masseer elke dag mn borsten 1/2x per dag gewoon rond draaien, en het werkt echt ik zie er wel verschil in 🙂 zonder BH slapen dat is wel nep. En als je vaak traploopt worden je billen ook wat groter. Geloof me het helpt wel 🙂
het komt wel goed

ik als jongen val niet op pebaalt groote borsten ik vind kleine borsten juist ook leuk
je bent goed zoals je bent xxx
Niet zo druk maken!

Je komt over als een super aardig meisje en dat is veel belangrijker dan uiterlijk! Als er straks weer een jongen in je leven komt zal hij zich echt niet ''ergeren'' ofzo aan je lichaam :)

xxx
Ze groeien echt, bij de een wat later dan bij de ander.

EN als ze niet meer groeien: Heel veel jongens, vinden kleine billen en kleine borsten juist heel mooi, waaronder ik 😛
hey,

ik kan hierop op 2 manieren reageren:
1. je stelt je aan je moet blij zijn met je figuur
maar dat doe ik niet want ik vind niet  dat je je aan steld,

ik had eerst ok bijna geen borsten, en ik heb nu C binnen 2 maanden zijn ze dus bijna 3 cup's gegroeit, bij jou komt dat ook nog wel!

en je kont moet je je geen zorgen over maken, als je veel sport dan krijg je van zelf bil spieren :P

en eigelijk moet je trots zijn!, want ik kom al aan als ik alleen al naar een koekje kijk!
en ik ben 1.77 lang, en alle jongens in mijn omgeving van mijn leeftijd (ik ben 13 bijna 14) zjn veel kleiner en willen me daarom iet!.

echt je weet niet hoe graag ik met je zuo willen ruilen!

maarje weetje iedereen heeft wel wat en uiteindelijk moeten we onszelf maar accepteren hoe we zijn, en zodra we dat gedaan hebben dan kunnen e ook beter kijken naar onze mooie punten!!!

Xxxx
Als je een grotere kont wil (ik weet niet of je dat wil), probeer dan squats te doen en ''kont- oefeningen'' dan hopen dat je een grote kont krijgt!!
hey,

ik kan hierop op 2 manieren reageren:
1. je stelt je aan je moet blij zijn met je figuur
maar dat doe ik niet want ik vind niet  dat je je aan steld,

ik had eerst ok bijna geen borsten, en ik heb nu C binnen 2 maanden zijn ze dus bijna 3 cup's gegroeit, bij jou komt dat ook nog wel!

en je kont moet je je geen zorgen over maken, als je veel sport dan krijg je van zelf bil spieren :P

en eigelijk moet je trots zijn!, want ik kom al aan als ik alleen al naar een koekje kijk!
en ik ben 1.77 lang, en alle jongens in mijn omgeving van mijn leeftijd (ik ben 13 bijna 14) zjn veel kleiner en willen me daarom iet!.

echt je weet niet hoe graag ik met je zuo willen ruilen!

maarje weetje iedereen heeft wel wat en uiteindelijk moeten we onszelf maar accepteren hoe we zijn, en zodra we dat gedaan hebben dan kunnen e ook beter kijken naar onze mooie punten!!!

Xxxx

ik ben precies hetzelfde als dat meisje... 1m62 en 42 kg, ik heb ook totaal geen borsten ofzo
ik denk niet dat die opeens gaan groeien want mijn moeder was ook plat vroeger en mijn oma ook, en de moeder van mijn oma ook :(
dusja het zit zegmaar in de familie
hey,
ik ben 13 en heb bijna niks al mijn vriendinnen hebben wel al borsten HELP!!!:(
Hoi,

Als ik jou was zou ik me niet teveel druk maken, het gaat niet per leeftijd, maar per persoon. De ene begint al vroeger borsten, rondingen, etc. te krijgen en de ander pas later. Datzelfde geldt voor de menstruatie, ik ken mensen die al op hun twaalfde begonnen te menstrueren, maar ik ken er ook een aantal die pas op hun zeventiende begonnen. Dat maakt helemaal niets uit, ik zou er juist blij om zijn als het wat later begon xD In mijn ogen gaat het om het karakter van personen, dus als mensen je om deze reden 'anders' vinden, dan kun je ze gerust wijsmaken dat het nergens op slaat en dat het, zoals ik al zei, niet bij iedereen even snel gaat. Je kunt, als je het echt wilt, wel je spieren vergroten door veel sportoefeningen te doen, maar dat werkt niet altijd.

xx
Badge +17
Hey,
Je moet je niet al te veel druk maken. Volgens mij kan je er niet echt veel aan veranderen. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is een borstvergroting..., maar dat moet je niet doen!! Sommige mensen krijgen nou eenmaal vroeg borsten, en anderen nou eenmaal later. Niets om je voor te schamen. Tuurlijk, het is jammer als je weinig hebt, maar alsof daar alles van af hangt. Als je die frustratie maar niet op anderen af reageert! Verder kan ik je niet echt helpen.. Sorry

Succes!
Je hoeft je er niet voor te schamen maar dat is denk ik niet iets wat je wilt horen...
Wat mij heeft geholpen is forceren het klinkt echt raar maar ik kende een meisje en zij had echt zo een kont waarvan je zou zeggen WOW... En ik probeerde haar na te doen ik forceerde dagelijks 5 minuten en nu heb ik een kont. En nu hoor ik in de klas WOW jij hebt echt een kont.

Dus ja...  Je zult altijd opmerkingen krijgen dat wel want ze zeggen ook gwn van die dingen enso maar dat heb je ook met een kleine kont dus kijk ff of je gaat forceren xD maar of t nou klein of groot is je krijgt altijd comentaar. Dus wees gwn blij met wat je hebt

xoxo Anoniempjeee

Reageer