Vraag

Kleine borsten


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 13 jaar ik ben bijna 14. Ik ben rond 1.50 en 32kg. Ik ben dus erg klein en dun. Ik heb bijna geen borsten. Het is gewoon helemaal plat. Er begint wel wat te groeien maar heel langzaam. Ik kan nog geen eens een bh aan want mijn borsten zijn zo klein. Iedereen uit mijn klas draagt al een bh en heeft al borsten. Ik wil ook graag borsten maar ik weet niet hoe. Push up bh’s zijn te groot en als ik er sokken in doe heeft de bh een hele rare vorm. Heeft iemand aub tips voor mij
Xx anoniem

10 reacties

"Ik wil ook graag borsten maar ik weet niet hoe."
Zelf kun jij daar niet echt veel aan doen, maar waarom zou je?
Grote borsten brengen ook problemen met zich mee en het is niet alsof je anders niet aantrekkelijk kunt zijn.
Ik heb weleens gehoort dat als je er een maand vaseline op smeert dat ze dan sneller groeien. Ik weet het niet maar het is het proberen waard. En je moet echt aankomen!!!
Sport je veel? Als je te veel sport en niet genoeg calloriën binnenkrijgt kan dit tot gevolg hebben dat je niet goed groeit.
Ik eet goed ik eet zelfs gewoon veel ik weet ook niet waarom ik zo licht ben.
Ik sport niet veel en ik denk dat het komt door mijn medicijnen dat ik licht ben maar dit topic gaat niet over mijn gewicht
Hey,
Jouw BMI waarde is 13,9, dit betekent dat je ondergewicht hebt. Als je te weinig weegt heeft dat tot gevolge dat je lichaam niet goed groeit omdat je te weinig voedingstoffen binnenkrijgt. Ik raad je aan om meer te proberen te eten. Weet je de reden waarom je zo licht bent? Heb je soms problemen met eten?

Verder is geheel normaal dat jij later borsten krijgt dan andere meisjes uit je klas. Bij sommige mensen duurt het gewoon allemaal wat langer. Er is niks aan te doen, behalve goed blijven eten.
Is het misschien een idee om je huisarts te bezoeken? Die kan misschien de oorzaak van jouw ondergewicht vinden. Dit is niet bedoeld om je bang te maken maar voor zover ik weet hebben bepaalde (darm)ziektes ook ondergewicht als symptoom.
hmmm... ik heb niet echt tips, maar ik zou gewoon nog ff geduld hebben. Ik heb 2 vriendinnen die net als ik ook 14 zijn, en nog niets en bijna niets hebben. succes!
Hee
Misschien zijn sportbh's wat?
Push up bh's zijn er volgens mij in alleen de grotere maten.
En als je ondergewicht heb betekend niet dat er iets is ofzo, het is een gemiddelde er zijn altijd mensen die er onder of boven zitten. Op jou leeftijd denk ik dat het allemaal wel goed komt het heeft alleen wat tijd nodig.
Als je het zeker wil weten dat er niet iets is en/of hoe het “overgaat” kan je altijd naar een huisarts gaan.
Xx
Het verschilt gewoon heel erg per persoon...
De een heeft het als ze 10 is en de ander als ze 16 is, er is ook weinig aan te doen dus je kan je er ook maar beter niet zo veel zorgen om maken.

Reageer