Vraag

Kleine borsten


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nu 15 jaar en heb echt heeeele kleine borsten (en ik weet dat ze Nog groeien tot je 16 enzo maar toch zal ik sws hele kleine hebben) ik was namelijk al heel vroeg in de puberteit (was al ongesteld op mijn 11e) ik was ook ERg vroeg met borstontwikkeling maar alleen zijn ze nooit groot geworden. Ik heb nu nog niet eens cup a (65 aa past net) dit is echt extreem klein en ik schaam me er voor. Ik ben ook bang dat als ik een lief zou krijgen en als hij Mijn borsten dan zien dat hij teleurgesteld is. Jongens om school noemen me ook altijd plank

14 reacties

Hoi,
Als iemand echt verliefd op je is zal het diegene niet uitmaken hoe je eruit ziet. Je innerlijk en karakter zijn veel belangrijker dan uiterlijk. Er zijn ook mensen die kleine borsten juist fijner vinden! Maak je dus vooral geen zorgen. Er zal heus wel iemand verliefd op je worden. Pesters zoeken trouwens altijd iets wat "afwijkt" van de rest om je mee te pesten. Het beste is, hoe moeilijk dit ook lijkt, ze compleet te negeren. Dan houden ze vanzelf op. Het gaat hun er namelijk om een reactie van je uit te lokken of je onzeker te laten voelen.
Reputatie 3
Badge +8
Gewoon negeren die jongens. De grootte van je borsten maakt echt geen reet uit (billen idem dito trouwens). Het gaat om je innerlijk, ook al lijkt dit misschien niet zo door die negatieve opmerkingen. Maar dat heeft meer met de leeftijd van die jongens te maken.

De meeste jongens hebben liever een veel leuker meisje met misschien wat minder rondingen, dan een ‘trashcan’ met gigantische bollingen. Neem dat maar van me aan. Je hoeft je echt niet te schamen. Dat jij minder grote borsten hebt kun jij toch niks aan doen?
Natuurlijk gaat het om innerlijk maar ik snap dat je er onzeker van word. Misschien kan je pushup bh kopen. En ik zou niet kiezen voor een strak shirtje of grote v hals. Maar je hoeft zeker je kleding er niet voor aan te passen als je dat niet wil, want innerlijk is het aller belangrijkste
Je bent bang dat als je een relatie krijgt, diegene teleurgesteld is als die je borsten ziet. Maar als je een relatie met iemand hebt, dan vind je ofwel het lichaam van de ander aantrekkelijk, of het stoort je niet en de liefde kijkt dus verder.

Liefde kijkt verder dan borsten.

Ik snap dat je je hier onzeker van kunt voelen. De tip van een push up bh is al genoemd, dat wil ik je ook aanraden.

Gr. Pin
Er wordt inderdaad gezegd dat je borsten tot je 16e nog groeien, dit is meestal niet zo. Je kunt ervan uitgaan dat je borsten, nadat je ongesteld bent geworden, nog ongeveer 2 jaar groeien.

Kleine borsten hebben heeft ook zijn voordelen:
- Klootzakken die meisjes alleen leuk vinden omdat ze een mooi lichaam hebben zullen je minder snel leuk vinden. Dit betekent dat de mensen die jouw leuk vinden ook echt van je zullen houden.
- Je borsten gaan niet hangen als je ouder wordt.
- Geen last van rug of andere irritaties die bij hebben van grote borsten komen.

Ik snap helemaal dat je je onzeker voelt, ik heb zelf ook kleinere borsten.
Daarom als je toch graag grotere borsten wil kun je, zoals Pin hierboven al zei, een push up BH kopen. Of meer eten, hou hierbij wel in de gaten dat je een gezond gewicht behoud en hou er rekening mee dat 1. Dit niet altijd effect heeft 2. Je borsten niet het enige zullen zijn wat groter wordt.

Ik hoop dat ik je hiermee help 🙂
Hoi !

Ja , , zoals alle reacties hierboven al duidelijk maken : je bent wie je bent en dat is zeker meer dan goed genoeg ! Mensen gaan zeker ook niet daar op letten as ze verliefd zijn hoor . Die jongens die je plank noemen , die denken gewoon dat ze stoer zijn (wat dus totaal niet zo is) , de beste reactie die je kan geven is helemaal niet reageren , of met je ogen rollen of zoiets . Laat je niet kennen en wees trots op jezelf 🙂 !

Succes !
Groetjes , Lot
Hey liefie, ik ben ook bijna 15 en ik ben nog niet ongesteld geworden dat vind ik soms echt genant om te zeggen maar ik heb bijna het zelfde probleem ik pas nu nog net cup A en iedereen pestte me vroeger met mijn borsten. Eerst zorgte ik altijd dat deze niet op foto's kwamen enzo maar uiteindelijk dacht ik wat maakt het ook uit. Ik heb zelf al.een vriend en die weet ook van dit probleem.
hij zit hier echter helemaal niet mee
Ik hoop dat je van mijn verhaal opsteekt dat als een jongen jou echt leuk vind dat het hem niet uitmaakt of jij iets minder borsten hebt dan gemiddeld of iets anders dat niet perfect is....
??? Jente "15"
Ik snap niet waarom mensen andere pesten om dat ze kleine borsten hebben je hoeft je je er ook niet om te schamen ik heb er geen problemen mee als iemand kleine borsten heeft ik vind het zelfs een beetje opwindend.
Wist je dat borsten veel langer groeien mijn tante had op haar zestiende heeeel kleine en nu echt heeeeel grote ze heeft zelfs al een borst verkleining ofzo gedaan serieus komt goed
Jongens tegenwoordig noemen iedereen plank!! Ik zelf ben 13 en heb cup 75 C!! en zelfs IK word plank genoemd!!
En als je misschien wat grotere borsten wil kan je push up bh’s gaan dragen
Ik heb geen borsten dus dat wordt hem niet ?
Maar mijn moeder en eigenlijk Mn hele familie heeft erg Heeel grote borsten dus met mij komt het vast wel goed
Plank noemen ze elk meisje dat nog niet ontwikkeld is maar dat komt omdat borsten iets zichtbaar zijn maar moet jij maar is in de broeken van die jongen gaan kijken die je plank noemen daar zul je ook een rupsje vinden

Reageer