Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Kleine borsten

• 23 juni 2016
  • 6 reacties
  • 328 Bekeken

Haay ik ben Sophia en heb kleine borsten vind ik zelf ik ben 13 en heb cup A terwijl mijn beste vriendin cup B heeft er is een jongen in m'n klas die me altijd plank noemt en zegt dat ik borst kanker heb mijn beste vriendin lacht gewoon mee ik ben hopeloos en heel onzeker k durf niet eens om te kleden bij gym ik wil ook zo graag wat grotere borsten kan iemand me helpen xx s.

6 reacties

Hoi!

Je bent nog maar 13, dus je hoeft je nog helemaal geen zorgen te maken. De vervelende jongen en je vriendin moeten daar ook niet zo vervelend om doen! Ze zien er misschien volwassener uit, maar in hun hoofd zijn ze echt kinderachtig. Je borsten zullen echt nog wel groeien, je bent nog jong. Ze kunnen doorgroeien tot je 20ste! Nog geen reden tot paniek!

Succes!

Groetjes,
100Divergent11!
Reputatie 6
Badge +16
De grote verschild gewoon per persoon.
Je bent pas 13 dius groeien ze nog wel.
En die jongen moet niet verveld gaan doen.
Oh en een andere vriendin heeft cup d
Gebruik anders vullin ? Doe ik ook ik ben 13 en heb ook geen groten borsten maar met vullin bij cup à lijkt het wel cup b
Op mijn 13 had ik een A-cup, inmiddels heb ik cup F/G. Dus er is kans dat het nog gaat groeien. En grote borsten zijn trouwens ook verre van ideaal.
Je zou bh's met (lichte!) Pushupp kunnen dragen, lijken ze een maatje groter.
Heb je al aangegeven dat je de plank en kanker opmerkingen vervelend vindt?
Wil je ruilen? Te groote borsten zijn nog veel en veel erger...

Reageer