Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Kleine borsten,,,

• 10 februari 2012
  • 15 reacties
  • 2065 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee mensen.

Nou ik heb dus,tsja niet echt een probleem,maar ik zit er soms wel mee

ik ben 13 jaar,over een maandje 14,en ik heb best wel een dunne bouw,dus niet egt hele dikke rondingen.

Daar baal ik van,mijn beste vriendin is klein,dikke reet en gewoon beetje volle tieten.

Ik heb maar n klein kontje en ik heb mini-tietjes,soms denk ik; lot het komt vanzelf,maar als ik haar dan weer zie met shirtjes waar ze inkijk heb,ik moet dat eerst n pushup bh aan doen..

Ik ben daar best wel onzeker over en wil graag grotere borsten,HELPP ME PLEASE?!

ik heb al geprobeerd meer te eten,maar ik heb beetje last van pukketljes en dan komen er nog meer bij,dat werkt dus ook niet

please iemand tips?

en ben ik de enige?:$

alvast bedankkttt!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/biggrin.png

xxxjes lotte

15 reacties

Hai,

je bent pas 13 en nog lang niet uitgegroeit. je borsten enzo zijn nog in de groei.

je vriendin is gwn wat eerder met al die dingen dan jij.

op een gegevenmoment krijg je een groeispurt en groeien je borsten en kont ook.

als je een dunne bouw heb kan je er gwn niks aan doen dat alles een maatje kleiner is dan wat vollere meisjes.

Maak je daar maar niet druk om!

xx
ik heb grote tieten en dikke kont, maar mijn buik is bijna even dik.
geloof me, grote tieten is ook niet alles.

x
Weinig jongens vallen op grote tieten. Ze zeggen van wel, maar dat is om stoer te doen.
Hee meis,,

Maak je nou maar niet druk. Je bent 13! Ik mocht willen dat ik op m'n 13e nog niet zoveel had! Maar je lichaam is nog vollopen in de groei! Alles op z'n tijd! Het komt heus nog wel. Je bent nog hartstikke jong!
Ben blij zoals je bent!
Je bent pas 13 jaar meid, er kan nog heel veel gebeuren.
xxx
Je borsten groeien tot je 18de levensjaar, soms nog wel iets langer. Dus je hebt nog vijf jaar de tijd!

Maak je niet druk. Je bent zoals je bent en daar kan je niets aan doen. Ieder lichaam ontwikkelt zich anders, de een wat later dan de ander.
je bent pas 13 maak je niet druk.
je borsten groeien tot ongeveer je 18de.
en naar een zwangerschap ook heel veel (maar denk daaar eerst maar niet aan 😉 )
ik snap best dat je je wel eens onzeker voelt over je lijf.
maar wees niet bang dat doet iedereen wel eens.
ik zelf ben 15 en heb cup 75 D/E
en ik schaam me er soms echt dood voor.
zo is elk meisje wel eens onzeker van haar borsten.
probeer blij met jezelf te zijn.
en je hebt nog alle tijd.

xx
heej ik heb ook wel het zelfde probleempje maar.. weejte wat ik altijd doe? ik draag dan een bh met vulling en dan met die ijzerdraden daar ondder en dan gaan mijn borsten beetje hoog staan en dan zie je 2 bolletjes. en dan moet je de truitje die je aan hebt qwn wat lager doen, zodat je die 2 bolletjes van je borsten ziet. en zo heb je ook nog inkijk! je moet zelf kijken naar je borsten hea want je meot even kijken of je die inkijk zelf wel ziet haha x

en ze zijn idd in de groei ! x
Weinig jongens vallen op grote tieten. Ze zeggen van wel, maar dat is om stoer te doen.
klopt.
Ik val ook niet op grote tieten...
Ik heb er niks tegen als ze groter zijn maar meer eten is ook niet goed.
Je kan beter een gezond en mooi lichaam hebben dan dat je vervolgens te dik bent.
En als je ze nog wat groter wil wacht dan nog heel even...
Het is heel normaal, hoor. Je borsten groeien nog lang door.,Als ze zijn uitgegroeid en je vindt ze nog steeds te klein, dan kan je nadenken over een borstvergroting. Maar: be yourself! Je bent mooi zoals je bent!xxx
Revan ik weet niet van jou hoor mas het is maar dat jij op dunborstige balt nou praat alsjebieft voor .
.
je zelf
dat denk jij praat voor je zelf
Ik snap je probleem. Zit met precies het zelfde. Ik ben 13 en 9 maanden, en heb helemaal geen borsten. Zelfs niet een klein tekentje van borstgroei.. Ik baal er ook heel erg van. Iedereen zegt wel: "ja ze zijn nog vol in de groei wees maar niet bang!" maar daardoor word ik niet minder onzeker. Ik draag nu gewoon een 75AA bh. Daardoor lijk je toch niet helemaal plat. Ik heb nogal een rare klas die dan voor de grap over je rug aaien om je bh bandje te voelen, dus nu heb ik er gewoon eentje aan 🙂.

Je hebt dit forum al bijna anderhalf jaar geleden aangemaakt. Ik vraag me af hoe het nu gaat met je borsten ? :p
Je bent nu al 15 toch ? Zijn ze al wat groter ? Sorry ik vergelijk me een beetje met jou en vraag me af of die van mij ook snel zullen gaan groeien...

Hopelijk zie je mijn berichtje !
x
jij bent echt erg ^^ op elke topic een nagatieve reactie...
Hee!

Ik heb precies 't zelfde als jou :c

Maar ik ben inmiddels al 15 en ik draag op dit moment 70A (Hangt er vanaf wat voor bh 't is, soms kan het nog wel 75A zijn). Ook ik ben ontzettend onzeker, maar het komt nog wel met de tijd. We groeien nog een paar jaartjes en hopelijk hebben we dan een paar mooie borsten :D 

Reageer