Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Kleine Borsten...

• 3 mei 2014
  • 7 reacties
  • 539 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heeii,

Ik ben nogal onzeker over mn borsten. Alle meisjes in mijn klas hebben ze al en dragen BH's. Bij mij zijn ze nu al wel een beetje aan het groeien maar ik heb het gevoel dat jongens me alleen nog maar leuk vinden als ik borsten heb. Ik weet dat meisjes daar in de puberteit onzeker over zijn maar ik kan er niks tegen doen. Soms word ik ook zo boos als ik bijvoorbeeld hetzelfde jurkje als mijn vriendin heb en het haar beter staat omdat ze  mooie 'rondingen' heeft.
Help mee... :(
x

7 reacties

Hoi, Tja de een is wat later dan de ander! geen zorgen jij krijgt ze ook 🙂 misschien wat later dan bij je klasgenoten maar komt zeker goed 🙂 jongens kijken inderdaad veel naar boobies maar met een leuk innerlijk haal je meer 🙂!!! 

Succes

Matthijs
hoi heb geduld en ze komen hoor en alleen de opervlakkige jongens beordelen je op je borsten.
er zijn ook nog jongens die vallen op je innerlijk
Hoi, Tja de een is wat later dan de ander! geen zorgen jij krijgt ze ook 🙂 misschien wat later dan bij je klasgenoten maar komt zeker goed 🙂 jongens kijken inderdaad veel naar boobies maar met een leuk innerlijk haal je meer 🙂!!! 

Succes

Matthijs
Dankjee 🙂
hoi heb geduld en ze komen hoor en alleen de opervlakkige jongens beordelen je op je borsten.
er zijn ook nog jongens die vallen op je innerlijk
Thaaanks x
Ik heb ook mini hoor!! Ik ben al bijna 15 en ik heb echt pas sinds een week een 'echte' BH... wel de allerkleinste natuurlijk ;)
Let niet op wat anderen van je denken, word je veel gelukkiger van!!! :)
Iedereen is anders. Niet alles kan mooi zijn... misschien is jouw vriendin wel jaloers op je omdat je bijv. super mooie ogen hebt! Kijk naar wat je wel hebt en niet naar wat je niet hebt.
Trouwens, voor iedereen die zegt dat' je ze nog wel krijgt', ja je krijgt wel borsten, maar groot hoeven ze natuurlijk niet te zijn... de mijne worden dat in elk geval niet 😉
hoi er zijn genoeg jongens die je niet ordelen op je borsten of iets anders hoor.
wees gewoon jezelf en dan kom je een leuke jongen tegen.
en maak je geen zorgen om je borsten want die komen nog wel 🙂
Ik heb veel vriendjes gehad.. Maar jongens zullen altijd kijken naar borsten. Dat doen ze gewoon. Als ze moesten kiezen zouden ze toch voor innerlijk gaan dus good luck ; )

Reageer