Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

KLEINE BORSTEN

• Anonymous
  • 0 reacties
hee ik heb echt hele kleine borsten en ik ben 15 jaar.. ik weeg 41 kg maar ik schaam me er echt voor want ik ben net een plank 😢 weet iemand hoe je grotere borsten kan krijgen???

alvast bedankkt xxxxx;)

16 reacties

Kleine tip: Waarschijnlijk krijg je ongeveer de borstgrote van je moeder. Dat is bij de meeste meiden zo! x
Ik heb dit even berekend:
Je BMI is 15,2
Je bent te licht voor je lengte
Probeer regelmatig te eten, sla geen maaltijden over en neem vaker iets gezonds tussendoor.
asje
Komt goed! Tbh, grotere zijn alleen maar irritant.
ik ben 13 en zit bijna aan de C, het is onhandig er wordt steeds naar gekeken door jongens.
heey, ik heb hetzelfde hahah maar helaas kan je er niks aan doen.. gewoon nog een paar jaar wachten en t komt vanzelf! misschien werkt push up bh? t is het proberen waard haha, maar ik weet hoe irritant het is!
xx
Hahaha, heel herkenbaar. Ik ben 14 en heb niet eens 75AA... Eerst zullen de jongens je negeren maar weet je wat gaat gebeuren..? Serieus INEENS komen ze uit het niets en jongens vinden dat geweldig ofzo en je voelt je er heel zeker door (een vriendin had dit verhaal). Uiteindelijk komt alles toch goed x
Ik heb ook suuuuperkleine, maar ik heb er wat op gevonden! Bij de H&M verkopen ze superpushup beha's, die werken echt enorm goed! M'n A lijkt nu steeds meer op een B hahaha! Die beha's zijn misschien wel ietsjes duurder dan andere beha's, maar ze zijn echt geweldig!
Je kan ze masseren! Ik doe het ook en bij mij werkt het.. Je moet het even in het Engels googlen denk ik dan krijg je het wel hoe en hoe vaak
ik hou enorm veel van sporten en ben dus heel blij met mijn kleine borsten 😃
Hey! 
Komt vanzelf goed! Veel meisjes zijn onzeker over hun borsten.

no Fear!

Xx Nienke
Eigenlijk ben ik best wel jaloers ik wil juist kleine borsten kan niet uitleggen waarom
Heehee,

Je kunt niet zo veel aan je cupmaat doen, als je 15 bent... Misschien wat aankomen, want je bent best licht 😛 En sowieso groeien je borsten nog door tot je 18e.. Als je dan nog steeds kleine borsten hebt, kun je altijd nog een vergroting nemen.. En misschien kun je een push-up bh kopen?

xxx
Hee,
ten eerste groei je nog.
Ten tweede: Je hebt borsten en billen mannen, het is niet voor iedereen even belangrijk. En wees blij dat je licht bent, veel mensen zouden alles opgeven om slank te zijn xx
nou dat heeft dus tijd nodig sanne
en je hoeft je er echt niet onzejer over te voelen, het komt alemaal goed
komt vanzelf, wat aankomen kan ook helpen misschien
Hoi Sanne,

Je bent pas 15 jaar, en het duurt nog wel een paar jaar voor je lichaam helemaal 'voltooid' is.
Je bent nog vollop in de groei!

De een groeit wat eerder en sneller dan de ander,
en de een heeft wat sneller vrouwelijke vormen dan de ander.

Je hoeft je er niet voor te schamen, want echt... het komt wel.

O... en btw: geniet ervan! Over een aantal jaar kun je niet meer rennen zonder dat er vanalles op en neer butst. Vreselijk irritant. 
heejjik zit dus precies met hetzelfde probleem egt stom

Reageer