Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Kleine boobs...

• 16 mei 2017
  • 1 reactie
  • 215 Bekeken

Heyy,
Ik ben 14 jaar en heb erg kleine borsten (en kont). Ik ben ook best mager en heb een ondergewicht, ik weet niet of het daardoor komt, maar ik kom gewoon niet aan, zoveel als ik eet. Ik ben 1.58 m en ben ook al ongesteld geweest en denk ik dus uit de groei. Ik zit hier best wel mee, want ik ben ook al erg onzeker van mezelf. Ik heb ook wat vriendinnen, die steeds praten over bh's, bikini's en dingen die je kan doen tegen je menstruatie. (Mijn menstruatie heb ik trouwens ook al 3 maanden ofzo niet gehad). Ik vind het dus zegeaar erg vervelend dat ze het daar steeds over hebben, maakt dat me egoistisch? Ze gaan soms ook wel een beetje flirten met jongens enzo en dan voel ik me ook echt een beetje buitengesloten, omdat ik echt heel slecht ben met jongens... Ze zijn ook overal zo goed in enzo en dan voel ik me gewoon zo slecht vergeleken met hun. Ik denk soms ook gewoon dat niemand me wil hebben, omdat ik dus zo plat ben, heel onzeker, ik heb ook al een dwangstoornis achter de rug en maak van best wel veel dingen een drama (zoals dit dus). Maar ik kan de manier waarop ik denk nou eenmaal niet veranderen hoe graag ik dat ook wil.
Byee

1 reactie

Badge +4
Geen zorgen meis
Ik heb kinderen op school in de 4e ofzo gezien die no boobs hadden 2 jaar later hadden zelfs zij redelijke boobs.(vriendin van m'n nicht die op haar verjaardag kwam) ik had per ongeluk gehoord dat ze hetvover ongesteldheid hadden en wannee haar maandelijkse feestje kwam. Hopelijk heb je hier iets aan.
-xxx- brugsmurfje
Ps. Ik voel me ook altijd buitengesloten, ben slecht in vrienden maken

Reageer